אביטן הזהיר ממוחמד, עמית כהן: "המטרה היא להישאר בליגה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

רעננה, שמעודדת מהתוצאות האחרונות, רוצה לנצח בליגה לאחר סיבוב שלם, כשתפגוש ברביעי את בית"ר (20:00, ספורט4). המאמן יפתח עם קישור מעובה: "משחק בטדי הוא מהקשים שיש אבל אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

סיבוב שלם שהפועל רעננה לא הצליחה לנצח בליגת העל. מחר (רביעי) תצא הקבוצה לאצטדיון טדי ותפגוש את בית"ר ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט4), היריבה היחידה אותה הצליחה לנצח העונה – 1:2 במסגרת המחזור השני. מנגד, על אף העובדה שהקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, בקבוצה מעודדים מהשינוי המרענן שהביא המאמן החדש ניסו אביטן. רעננה הצליחה לסחוט תיקו 0:0 ממכבי חיפה במחזור האחרון ובמסגרת הגביע ניצחה 1:4 את קריית מלאכי. במועדון מקווים לשנות מומנטום ולעלות מעל הקו האדום.

רעננה, שניצחה רק פעם אחת ב-23 משחקי החוץ האחרונים שלה, צפויה לפתוח במערך מעובה במרכז המגרש והדגיש בפני שחקניו את כושרו המצוין של עלי מוחמד ואת החשיבות של נטרולו של החלוץ שלומי אזולאי. קיימת התלבטות בין עמית כהן לעדי נמני בצד ימין של ההגנה.

אביטן אמר לקראת המשחק: "אין משחקים פשוטים בליגה הזו ומשחק חוץ בטדי הוא כמובן אחד המשחקים הקשים ביותר שיש. ועדיין, אנחנו בתקופה טובה ורוצים להמשיך אותה. אז עם כל הכבוד וההערכה לבית"ר – יש לנו את המטרות שלנו. הניצחון בגביע? תמיד כיף לחזור לנצח לאחר תקופה ארוכה שלא טעמנו מה זה ניצחון, שחקנים רבים כבשו שערי בכורה העונה. אנחנו רוצים ליצור המשכיות".

עמית כהן. "הדקות הראשונות יהיו קריטיות" (אודי ציטיאט)

המגן עמית כהן: "אין ספק שהניצחון בגביע שחרר אוויר, זה היה חשוב לנו לאחר הרבה זמן, קודם כל כדי להתקדם בגביע ולעלות שלב וגם לביטחון העצמי וזה לא משנה גם אם היריבה היא קבוצה מליגה ב'. הניצחון לא מובן מאליו ואנחנו מאוד שמחים שהצלחנו להשיג אותו ומקווים לייצר המשכיות גם בליגה. כמובן שנגד בית"ר בטדי זה סיפור אחר לגמרי, הם בתקופה מצוינת ואנחנו מאוד מקווים להיות אלה שיעצרו אותם ומאמינים בעצמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. אנחנו נערכים לזה שהם יפתחו את המשחק חזק מאוד, כמו כל משחק שלהם, בעיקר מול הקהל הביתי, ולכן חשוב מאוד להיות מרוכזים בדקות הראשונות".

על הניצחון נגד בית"ר בסיבוב הקודם: "כולנו זוכרים אותו, העובדה שניצחנו אותם כבר העונה נותנת לנו ביטחון למשחק הזה, אם עשינו את זה פעם אחת אין סיבה שזה לא יקרה שוב. עם כל הכבוד לניצחון בגביע, הדבר הכי חשוב מבחינתנו זה להישאר בליגה ובשביל שזה יקרה אנחנו צריכים לחזור לנצח ולקחת יותר נקודות ואפשר לעשות את זה כבר מהמשחק הקרוב, למרות שזה אחד המשחקים הקשים בליגה".

ההכנות למשחק: "לא היה לנו שבוע שלם להתכונן למשחק בגלל משחק הגביע, ובכל זאת עשינו מבחינתנו הכנה מצוינת, ניסו והצוות הכינו אותנו לקראת מה שמצפה לנו, אבל בסופו של דבר אנחנו השחקנים נמצאים על הדשא ועלינו ליישם את הדברים שעבדנו עליהם באימונים כדי להשיג תוצאה טובה".

שחקני רעננה חוגגים נגד בית"ר בסיבוב הקודם. מאמינים שיוכלו לשחזר את הניצחון (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נימני (עמית כהן), עידו לוי, דויד מתאוס, ירדן כהן, בן בנימין, דיווין נאה, יא יא קונה, אור דסה, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי