הפועל תל אביב בוחנת אפשרות לצרף את שיר צדק בינואר

שיר צדק
שיר צדק | אריאל שלום

אחרי שהמגעים בקיץ כשלו, האדומים ינסו להחתים את בלם הפועל באר שבע - שנחוש לחזור לשחק כדורגל - ולא מן הנמנע כי הפעם התנאים יבשילו לכדי עסקה. גם בני יהודה בתמונה

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (שלישי) כי הפועל תל אביב ובני יהודה מגלות עניין בשיר צדק ובוחנות את האפשרות לצרפו לקראת פתיחת חלון העברות של חודש ינואר. עם האדומים, כזכור, ניהל הבלם משא ומתן כבר במהלך הקיץ, כאשר האחים ניסנוב הציעו לשחקן חוזה של כ-150 אלף דולר והעסקה לא צלחה בשל פערים כספיים שהתגלו בין הצדדים. 

הפעם, בשל העובדה כי הפועל תל אביב מחפשת בלם וצדק נחוש לחזור לשחק כדורגל, לא מן הנמנע כי התנאים יבשילו לכדי עסקה. צדק, שכידוע לא נמצא בתוכנית המקצועיות של הפועל באר שבע, מחזיק בחוזה של 200 אלף דולר לעונה עד לסוף העונה הבאה, לא כולל פרמיות ובונוסים (שיכולים להגדיל את הסכום ל-300 אלף דולרים).

על מעמדו העגום של צדק בבירת הנגב תעיד העובדה שהפועל באר שבע תתייצב הערב (החל מ-19:15, ספורט3) למשחק מול הפועל חדרה כשבהרכב של ברק בכר לא יהיו בלמים (מיגל ויטור ולואיי טאהא פצועים, עמית ביטון מורחק). בעקבות כך יעלה המאמן במרכז הגנה עם שני קשרים אחוריים (דוד קלטינס ומרואן קבהא) ומגן ימני (בן ביטון).

בתוך כך, בבאר שבע עוקבים אחר מצבו של קווין טאפוקו המושאל להפועל חיפה. בבירת הנגב ציינו כי גם אם חיפה תחליט לשחרר את השחקן, היא תהיה מחויבת מבחינה חוזית כלפיו עד סוף העונה. כמו כן, בבאר שבע ינסו במידת הצורך לסייע לקשר למצוא קבוצה חדשה בחלון העברות של חודש ינואר, אך אם הצרפתי לא יצליח בכך, על פי רישומי ההתאחדות הוא יהיה שחקן הפועל חיפה עד תום העונה.


לא נספר יותר בבאר שבע. שיר צדק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי