בחדרה מתקשים לעכל: "מכת הפציעות יכולה לרסק אותנו"

חגי גולדנברג, אלון דרעי
חגי גולדנברג, אלון דרעי | אריאל שלום

במועדון מתקשים להתגבר על החיסורים: "עדיין היינו קרובים להשיג נקודה". יהב גורפינקל מתח את השריר וייבדק לקראת רעננה. שמו של מהראן ראדי עלה לקראת חלון ההעברות של ינואר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"מכת הפציעות שפוגעת בנו בתקופה האחרונה יכולה לרסק אותנו", כך אמרו אנשי הפועל חדרה לאחר ההפסד 1:0 להפועל באר שבע אתמול (שלישי), שהיה ההפסד הראשון של המאמן שרון מימר במועדון. הקבוצה מהשרון הגיעה למשחק הזה ללא דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, ג'ורג' פוציבה ואליאל פרץ הפצועים, וללא סולומון דניאל שנעדר בגלל הרחקה. "לצערנו אין לנו לוקסוס כמו שיש בהפועל באר שבע, ואפילו לא כמו של מכבי נתניה או הפועל חיפה, ועדיין היינו קרובים להשיג נקודה", אמרו בחדרה לאחר המשחק.

בכל מקרה, בקבוצה כבר מכוונים לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה, כשעבור אנשי חדרה מדובר במשחק על שש נקודות. לבאבידי צפוי לחזור לסגל כאשר גם סיסה עשוי להשתלב בסגל. פרץ בוודאות לא יהיה כשיר, ואילו כשירותו של פוציבה תתברר במהלך הימים הקרובים.

אם לא די בכך, אתמול נפצע גם המגן יהב גורפינקל וחומרת הפציעה שלו תתברר במהלך היום. בחדרה מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק לקראת מועד ההעברות, ובעיקר מעוניינים בחיזוק במרכז השדה כאשר אחד השמות שעלו הוא קשר בני סכנין מהראן ראדי. האחרון היה מועמד לחדרה כבר בקיץ אך לבסוף הוחלט שלא להחתימו, וכעת מקווים בקבוצה של שרון מימר כי הניסיון של הקשר יסייע לחדרה עד לסיום העונה.

מימר.
מימר. "נקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו" (אריאל שלום)

"הפועל חדרה תתחזק בארבעה שחקנים משמעותיים", הבהיר המנהל המקצועי אורן גולן, והוסיף: "נעשה את הבדיקות ביחד עם שרון מימר ונקבל את ההחלטה הטובה עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי