צפו בתקציר: 0:0 בקרב התחתית בין הפועל ת"א לאשדוד

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אריאל שלום

תחת גשם שוטף בבלומפילד, קלינגר הגיע להתמודדות עם ארבעה שחקני ספסל בלבד וראה שחקניו לוקים מאוד בפעולה האחרונה. אינברום נפצע והוחלף, ינקו פתח במקומו של ג'ראפי החולה. הדרומיים הציגו יכולת פושרת מנגד

(גודל טקסט)

ואיזה מסכנים האוהדים. תחת גשם סוער, הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (רביעי) ב-0:0, במשחק בו שתי הקבוצות היו זקוקות נואשות לניצחון על מנת לברוח מהתחתית הרותחת, אל גולים לא היו באצטדיון בלומפילד, ובעקבות ניצחונה של סקציה נס ציונה, החלק התחתון בטבלת ליגת העל פתוח מתמיד.

כ-3,400 אוהדים הגיעו לאצטדיון הגשום ביפו, אך מלבד הכיסאות הריקים, החיסרון הבולט ביותר היה בסגל של האדומים. המאמן ניר קלינגר סובל ממכת פציעות חמורה, ולהתמודדות היום הגיע עם ארבעה שחקנים בלבד על הספסל. השוער המחליף אריק ינקו החליף את יואב ג'ראפי החולה בהרכב הפותח, ואילו סטפן ספירובסקי פתח על חשבונו של עמנואל בואטנג, שישב על הספסל עם 38 מעלות חום.

אולי בגלל הגשם, או אולי בגלל החשיבות, אבל הקצב על כר הדשא היה מהיר מאוד, ושתי הקבוצות ידעו להגיע למצבי הבקעה, אך בכל הקשור לפעולה האחרונה הן לקו מאוד והקרח לא נשבר. לקראת סיום המחצית הראשונה כאבי הראש של קלינגר והצוות המקצועי גדלו, כשאור אינברום התווסף לרשימת הפצועים והוחלף.


הסתבכו בתחתית. שחקני הפועל תל אביב בסיום (אריאל שלום)

אשדוד מצידה לא הראתה את האיכויות המוכרות שלה, כאשר שלומי אזולאי היה אנמי מאוד במשחק שלו, ולא ביצע את הפעולות המוכרות שלו. במחזור הבא הפועל תל אביב יוצאת למעין משחק עונה דרמטי מאוד כשהיא תתארח אצל נס ציונה, כששתי נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות. רוני אוואט ושחקניו ייפגשו יריבה מוכרת בדמותה של הפועל באר שבע בטרנר.

הרכבים
הפועל תל אביב: אריק ינקו, איאד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, דני גרופר, רז כהן (עמנואל בואטנג, 80), סטפן ספירובסקי, ניר לקס (אושר דוידה, 61), שי אייזן, אור אינברום (מוטי ברשצקי, 44), דמבה קמארה.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, יצחק אספה , טימותי אוואני, ניר ברדע, מונטרי קמאהני (גיל כהן, 37), לאונרדו אווסו, פירס אבו עאקל (שלו הרוש, 59), שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, מוחמד כנעאן (שובל גוזלן, 74), דין דוד.

מהלך המשחק
תחת הגשם השוטף בבלומפילד, הפועל ת"א פתחה יותר טוב את המשחק ובדקה הרביעית יצרה איום ראשון על השער של משפתי, כשאבו עביד הכניס כדור לעבר מרכז הרחבה ומצא את קמארה, אך הגינאי בעט לא מדויק. מנגד, כנעאן חלף על פני שלושה שחקנים באדום עם מהלך אישי נהדר, אבל דגני הצליח להכניס את רגלו ברגע האחרון ומנע מהכדור להגיע למסגרת.


קמארה. לא מדויק בפתיחה (אריאל שלום)

אחרי דקות ארוכות בהן הצדדים התקשו לייצר מהלכי כדורגל, בדקה ה-28 קמארה הגיע פעם נוספת למצב נהדר מול השער של אשדוד, אך פספס את המסגרת עם בעיטה שטוחה. מיד לאחר מכן בצד השני הדרומיים יצאו להתקפה מהירה, כשבסיומה אווסו מצא את אלאבי חופשי על קו ה-16, והאחרון בעט טוב לעבר ינקו, שקלט את הכדור והדף לקרן.


כמו הגשם, הקצב בבלומפילד סוער (אריאל שלום)


הבעיטה הראשונה למסגרת במשחק שייכת לאשדוד (אריאל שלום)

הקצב על כר הדשא עלה. בדקה ה-31 הגיע תורו של ספירובסקי לאיים על משפתי, אך הבעיטה של המקדוני פגעה בשחקן הגנה בכחול והלכה ליציע. אשדוד הייתה זו שחתמה את המחצית הראשונה, כשאווסו השתחרר לבעיטה טובה, הפציץ מרחוק וסחט התעופפות אדירה מינקו, אבל הכדור בכל מקרה היה גבוה. 0:0 במחצית.


אווסו. חתם את המחצית עם בעיטה אדירה (אריאל שלום)


אינברום. נפצע והוחלף לקראת הירידה לחדרי ההלבשה (אריאל שלום)


שלומי אזולאי. לא הורגש במחצית הראשונה (אריאל שלום)


קלינגר. מחזיק בספסל דל מאוד (אריאל שלום)

הפועל תל אביב פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה מאוד. אחרי מספר דקות  בהן החזיקה בכדור, בדקה ה-58 אבו עביד ניסה את מזלו מרחוק ובעט מהאגף הימני כדור חזק, שנהדף לקרן. מאותו כדור קרן ספירובסקי בעט בסיבוב כדור מסוכן, שחמק סנטימטרים מהעמוד. בדקה ה-62 אבו עביד רשם לעצמו את אחת מההחמצות הגדולות בקריירה שלו, לאחר שמשפתי יצא לא טוב לכדור קרן שנחת על רגלו של אבו עביד, והמגן פספס את המסגרת למרות שהשער היה חשוף.


אחת מההחמצות הגדולות ביותר בקריירה של אבו עביד (אריאל שלום)


רוני אוואט לא מבין איפה הקבוצה שלו במחצית השנייה (אריאל שלום)

האדומים המשיכו לעשות הכל בשביל להשיג את השער. בדקה ה-68 רז כהן מצא ברשצקי המחליף עם כדור עומק נהדר, אך האחרון הצליח להשיג רק קרן, שנחת ישירות על הראש של שלמה, שהיה חופשי ובמצב נוח, אבל נגח לרשת החיצונית בלבד. בדקה ה-72 אשדוד הגיעה לראשונה לשער, לאחר ששלומי אזולאי סיפק מסירה קסומה ומוכרת לדין דוד, שרץ כל הדרך לעבר ינקו וממצב כמעט ודאי נהדף על ידי השוער המחליף של האדומים.



ינקו. הציל את הפועל תל אביב מספיגת שער (אריאל שלום)

בדקה ה-81 אייזן ניסה להכניע את משפתי עם איום משלו, אך הכדור שלו היה חלש מאוד ונעצר. בדקה ה-88 נראה שספירובסקי עשה הכל נכן כדי למצוא את הרשת, אבל הקשר פעם נוספת כשל בבעיטה האחרונה, ובכך חתם גם את תוצאות המשחק. 0:0 בסיום.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי