צפו בתקציר: שטיין העניק לנס ציונה 0:1 יקר על נתניה

רז שטיין, רומריק אטו
רז שטיין, רומריק אטו | עדי אבישי

החלוץ כבש בדקה ה-24 את שערו השלישי העונה, תורג'מן וחניכיו השיגו ניצחון שני וטיפסו למקום הלפני אחרון. אלמוג כהן הורחק בפעם השנייה השנה והיהלומים רשמו הפסד שישי, בצ'יראי עלה מהספסל ולא הצליח לסייע

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה תסיים את שנת 2019 רק ביום ראשון במשחק בית נגד הפועל תל אביב, אבל הערב (רביעי), לעיני 997 אוהדים ותחת גשם זלעפות באצטדיון המושבה, היא הצליחה בפעם השנייה העונה לשמור על שער נקי ולרשום את ניצחונה השני בלבד מפתיחת העונה, כשהפתיעה 0:1 את מכבי נתניה והעלתה את מאזנה בטבלה ל-12 נקודות, כאשר תשע מהן הושגו מתחילת חודש נובמבר, ובכך עקפה את הפועל רעננה וטיפסה למקום הלפני אחרון.

היהלומים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הגיעו במומנטום הטוב ביותר שלהם העונה, כשעוד לפני ה-0:4 הקליל על טירה בגביע המדינה הם ניצחו ארבעה מחמשת המחזורים האחרונים ומעדו רק בבלומפילד ב-0:0 נגד המוליכה מכבי תל אביב, אבל התקשו לפתח את משחקם בתנאי מזג האוויר הקשים, דראפיץ' אף הורה לשחקניו במחצית לבעוט ממרחק בכל הזדמנות, אבל לניסיונות ממשיים הם התקשו להגיע, למעשה בעטו רק פעם אחת למסגרת של עומרי גלזר והכתומים יצאו עם ידם על העליונה.

 


שער שלישי העונה היה שווה גם שלוש נקודות יקרות. שטיין (עדי אבישי)

ההכרה הושגה בדקה ה-24, כאשר סיהאו טוראי פרץ באגף שמאל, העביר רוחב לרז שטיין שנותר ללא כיסוי במרכז הרחבה והאחרון כבש מקרוב את שערו השלישי העונה, דקות ספורות לאחר שרשם החמצת ענק ממסירה של מוסה מאזו (הקוון הניף דגל לנבדל בכל אופן), והקדיש את שערו לאביו המנוח שנפטר החודש לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. בהפסקה נתניה עשתה שינוי כפוי, רועי קהת התלונן על סחרחורת והוחלף ביחמיר היקה ובדקה ה-62 פאטוס בצ'יראי חזר לאחר מספר שבועות בהן נעדר בעקבות פציעה, אבל דווקא מאזו ונס ציונה היו קרובים יותר להכפיל את היתרון ובדקה ה-75 החלוץ אף מצא את הרשת, אבל נתפס בנבדל של מילימטרים.

בדקה ה-82, אם לא די בהפסד, מכבי נתניה גם איבדה את השחקן הכי חשוב שלה, הקפטן אלמוג כהן, שתיקל בצורה פראית את סאבין לילאי וספג כרטיס אדום ישיר מהשופט שניר לוי, שאת החלטתו בצדק גיבו גם שופטי ה-VAR. זהו היה כרטיס אדום ישיר שני שספג העונה אלמוג כהן. בעקבות ההפסד, נתניה נותרה במקום השישי עם 19 נקודות וכעת לחובתה שישה הפסדים.

הרכבים
סקציה נס ציונה: עומרי גלזר, אושר אבו, אופק ביטון, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, סבין לילאי, רומריק אטו, אלעד שחף (שי אליאס, 75), סיאהו טוראי (נועם כהן, 90), רז שטיין (אילון ירושלמי, 87), מוסא מאזו.

מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, ויקי כחלון, אלמוג כהן, אביב אברהם (פאטוס בצ'יראי, 62), גבי קניקובסקי, רועי קהת (יחמיר היקה, 46), יונס מלאדה, גיא מלמד (רון אשכנזי, 73).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי