חכמון לאנשי נתניה: אלמוג כהן צפוי לקבל זימון לבית הדין

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

הקשר ספג כרטיס אדום שני ישיר העונה, היהלומים מחכים לזימון מההתאחדות. אכזבה מההפסד לנס ציונה: "כנראה שהיינו צריכים לקבל סטירה, מזל שכל היריבות באיזור שלנו נוצחו". קהת התלונן על סחרחורות וייבדק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, מכבי נתניה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה נעצרה אתמול (רביעי) כשהופתעה באצטדיון המושבה ונוצחה 1:0 על ידי סקציה נס ציונה, מי שהחלה את המחזור כשהיא במקום האחרון בטבלה וכעת טיפסה מקום אחד בטבלה.

היהלומים, שהגיעו למשחק בתקופה טובה, לא הצליחו להפגין את היכולת הטובה שאפיינה אותם לאחרונה ולא הרבו לסכן את השער של העולה החדשה, כשבנוסף, איבדו את הקפטן אלמוג כהן, שהורחק בדקה ה-81 לאחר כניסה חריפה בשחקן היריבה. "כנראה שהיינו צריכים לקבל סטירה", אמר שחקן בקבוצה, "המזל שלנו הוא שכל הקבוצות שבאיזור שלנו נוצחו. מצד אחד, הן לא ברחו לנו, אך מצד שני אם היינו מנצחים היינו עושים צעד גדול מאוד לכיוון הפלייאוף העליון".

נתניה כאמור, לא שכנעה, כשלחלק מהשחקנים היה הסבר מדויק ליכולת הרעה: "חזרנו להיות מכבי נתניה התקועה, הקצת שבלונית. קיבלנו כאפה והבאנו שאולי אנחנו לא מספיק טובים. מצד שני, כנראה שלא היינו כאלה טובים כמו שעשו מאיתנו בתקשורת".


קניקובסקי. "חזרנו להיות מכבי נתניה התקועה והשבלונית" (דני מרון)

לצד ההפסד, את הפוקוס גנבה הרחקתו של הקפטן, כאשר עבורו זה היה הכרטיס האדום הישיר השני העונה. בנתניה בדקו בסיום המשחק עם השופט הרביעי אלי חכמון כמה זמן צפוי כהן להיעדר, וחכמון מסר שהאדום הישיר השני יגרור זימון לוועדת המשמעת. בכל אופן, בנתניה אומרים שכהן יחמיץ שני המשחקים הבאים ומחכים לראות אם הקפטן ייאלץ להתייצב בבית הדין. צמד המשחקים הבאים של מכבי נתניה, מהם ייעדר כהן, יהיו מול בני יהודה ביום ראשון ומול הפועל כפ"ס בשבת שלאחר מכן.

הקשר רועי קהת הוחלף במחצית לאחר שהתלונן בפני הצוות המקצועי כי הוא חש סחרחורות עקב חבלת ראש שקיבל במהלך המחצית הראשונה. הקשר צפוי להיבדק, אך בהערכה ראשונית סיפרו בנתניה כי הפציעה לא נראית חמורה. רומן גולוברט וניקו אולסק שוב לא היו בסגל למשחק, כאשר הבלם עדיין מסרב לוותר על חוזהו ובנתניה יתקשו בשל כך להחתים בלם זר במקומו, כאשר עיקר החיפושים מתמקדים כרגע במגן שמאלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי