נס ציונה מצפה להתחזק בינואר, מזרחי ישוב לסגל

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | דני מרון

אחרי הניצחון 0:1 על מכבי נתניה והעלייה למקום הלפני אחרון, ראשי סקציה מאמינים שיזכו לקבל בהשאלה שניים או שלושה שחקנים מהקבוצות הגדולות. הקשר שנענש צפוי לשחק ביום ראשון נגד הפועל ת"א

(גודל טקסט)

ניצחון ליגה שני העונה לסקציה נס ציונה, שבפעם השנייה בלבד העונה בה היא שמרה על שער נקי היא גם גברה 0:1 באצטדיון המושבה על מכבי נתניה וכעת והיא רק שתי נקודות מתחת להפועל תל אביב שבמקום ה-12 ומעל הקו האדום, הקבוצה אותה היא תפגוש במחזור הבא שייערך כבר ביום ראשון (החל מ-20:00 בספורט4).

לחיבוקים ומחמאות זכה בסיום המשחק הגשום המאמן עמיר תורג'מן, אשר בשבועות האחרונים הבהיר לשחקניו כי מעבר לארבע הקבוצות המובילות את הטבלה, כל השאר הן למעשה ברמה וביכולת כמו של נס ציונה ושמאבק ההישרדות בליגת העל הוא נגד תשע הקבוצות האחרות ועובר גם במשחק נגד מכבי נתניה. בסיום אמר תורג'מן: "לפני מספר ימים שיחקנו בגביע נגד מכבי חיפה 120 דקות וחילקתי נכון את דקות המשחק, בו חלק מהשחקנים שיחקו ואחרים נחו. שיחקנו על מגרש שהיה קטסטרופה, עבדנו כמו שצריך כי השחקנים מחויבים ומתחברים כמו שצריך. נגד מכבי חיפה בגביע היה לנו קשה לצאת קדימה, נגד מכבי נתניה היה יותר קל". 

לקראת המשחק נגד הפועל ת"א: "הדרך עוד ארוכה כדי שנגיע מעל לקו האדום. הפועל תל אביב קבוצה מאוד קשה, אבל נס ציונה מוכיחה שהיא  כאן. נהיה צנועים, רגועים ונדחף לניצחון".

מהמשחק נגד מכבי נתניה נעדר הקשר אופיר מזרחי בשל עברת משמעת במשחק הגביע נגד מכבי חיפה וטענות שהשמיע נגד חבריו לקבוצה, אולם מזרחי אמור לשוב לסגל נגד הפועל תל אביב. למחמאות זכה החלוץ רז שטיין, כובש שער הניצחון אתמול שאחרי הגול שכבש ירד על ארבע לדשא וסימן לשמיים בהוקרה לאביו חיים ז"ל שהלך לפני כשבועיים לעולמו.

ראשי נס ציונה אמורים לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר ולצרף שניים-שלושה שחקנים חדשים שיתפנו ממועדונים בעלי סגל רחב, כשבמועדון מאמינים כי שני שחקנים יגיעו בהשאלה מהסגל הרחב של מכבי תל אביב.


אופיר מזרחי נגד הפועל ת"א בתחילת העונה. ישוב לסגל ביום ראשון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי