תורג'מן: "מלבד ארבע המוליכות, הכל פתוח במאבק על עונה נוספת בליגה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן נס ציונה מכין את שחקניו לקרב התחתית נגד הפועל ת"א (ראשון 20:00, ספורט4): "אנחנו נלחמים עם תשע קבוצות שנמצאות ברמה שלנו". איתי עוזרי עשוי לשוב להרכב, שי אליאס ודרייס וייטנס כשירים

(גודל טקסט)

בסקציה נס ציונה יש הרגשה של תקווה ואמונה לקראת המשחק מחר (ראשון 20:00, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל תל אביב באצטדיון המושבה. ראשי המועדון, השחקנים והאוהדים מאמינים כי אפשר לנצח את הפועל ת"א ולדלג על פניה בטבלה, כאשר אם הפועל כפר סבא תפסיד היום למכבי ת"א הקפיצה בטבלה תהיה גדולה אף יותר. אחרי הניצחון המפתיע במחזור שעבר, 0:1 על מכבי נתניה משער של רז שטיין, בנס ציונה רוצים ליצור רצף ניצחונות שיהיה משמעותי במאבקי התחתית.

המאמן עמיר תורג'מן קיים שיחות קבוצתיות ואישיות עם שחקניו ודרש המשכיות מקצועית, ושיפור נוסף גם בהגנה וגם בהתקפה. תורג'מן הבהיר: "נס ציונה נאבקת עם תשע קבוצות, שהן באותה יכולת וברמה שלנו. מלבד ארבע הקבוצות הגדולות המובילות את הטבלה, הכל פתוח במאבק על עונה נוספת בליגת העל".

ותיקי נס ציונה הזכירו בימים האחרונים את אחד המפגשים בליגה הראשונה, בעונה הכפולה של 1966/68, כשהפועל תל אביב הביסה באצטדיון בלומפילד 3:8 את נס ציונה, כשחלוץ הפועל תל אביב שייע פייגנבויים כבש ארבעה שערים מתוך השמונה. בסיבוב הראשון העונה הסתיים המפגש בין השתיים בתיקו 1:1, כשנס ציונה רשמה גם ניצחון על האדומים בגביע הטוטו.

שחקני נס ציונה חוגגים. יחגגו גם נגד קלינגר? (מאור אלקסלסי)
שחקני נס ציונה חוגגים. יחגגו גם נגד קלינגר? (מאור אלקסלסי)

בנס ציונה בונים על היכולת האישית של השחקנים ולא סומכים על הסגל החסר של הפועל ת"א, שלא מעט משחקניה חולים ופצועים, ומאמינים כי עד מחר להפועל תל אביב יהיה הרכב חזק ביותר.

הבלם איתי עוזרי סיים עונש הרחקה של כרטיסים צהובים ועשוי לשוב להרכב, כשגם שי אליאס ודרייס וייטנס כשירים לשחק מחר. בנס ציונה מצפים להגעתם של כ-2,500 אוהדי הפועל תל אביב לאצטדיון המושבה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אופק ביטון (אושר אבו), פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזרי, רומריק אטו, רז נחמיאס, סביין לילאי, סיקו טורה, אלעד שחף (שי אליאס), רז שטיין, מוסא מאזו.

עוד באותו נושא: עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי