גל אראל בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים, גולאן יחזור להרכב

גל אראל
גל אראל | מאור אלקסלסי

הקשר שהצטיין בשבועות האחרונים נפצע בדרבי וכשירותו תתברר רק באימון המסכם. המגן יפתח לצד קפילוטו או במקום בלילתי, והבה יחסר בגלל צהובים. המועדון יערוך טקס לזכר שחקן העבר משה הנדלר ז"ל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה רוצים להשכיח את ההפסד בדרבי ביום שלישי, שהיה הראשון מזה שלוש וחצי שנים. במועדון לקחו קשה את ההפסד, אך המאמן חיים סילבס ניסה לרומם את רוחם ובקבוצה יודעים כי ניצחון על בית"ר ירושלים ביום שני יחזיר את הרוח בקרב השחקנים. "אנחנו עדיין במקום החמישי והמטרה שלנו היא הפלייאוף העליון, ככה שאין לנו זמן לבכי", אמרו בחיפה.

הקבוצה תגיע למשחק מול הירושלמים ללא הבלם בן והבה בגלל צהובים, וגם גל אראל נמצא בספק. הקשר, שהיה מהטובים בקבוצה בשבועות האחרונים, נפצע בדרבי ביום שלישי וכשירותו תתברר רק מחר (ראשון) לאחר האימון המסכם. מי שצפוי לחזור להרכב הוא ניקולה גולאן, כאשר טרם ברור אם יחזור כבלם נוסף לצדו של ניסו קפילוטו או שיחליף את אלי בלילתי בעמדת המגן השמאלי.

בנושא אחר, המועדון פרסם הודעת ניחומים בשם הבעלים יואב כץ, הצוות המקצועי, הניהולי והשחקנים למשפחת הנדלר, על מותו של משה הנדלר ז"ל שנפטר אתמול והוא בן 96. הנדלר היה מכוכבי הפועל חיפה בשנות החמישים. הוא שיחק בה בין 1949 (מייד לאחר עלייתו ארצה) ל-1954, כבש 23 שערים והיה פעמיים מלך השערים של הקבוצה. הפועל חיפה תקיים טקס לזכרו ודקת מחיאות כפיים לפני המשחק ביום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי