עדיין אחרונה: הפועל רעננה שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 עם חדרה

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים | אריאל שלום

אביטן פגש לראשונה את האקסית מהעונה שעברה, אך לא הצליח לקחת שלוש נקודות ולקבל מעט אוויר לנשימה בתחתית הליגה. תומר כבש אחרי שמונה דקות בנגיחה טובה, אבו-פאני השווה בפתיחת המחצית השנייה

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל הוליד הערב (שבת) מפגש פיקנטי במיוחד, כאשר ניסו אביטן, מאמנה של הפועל רעננה, פגש לראשונה את הפועל חדרה, אותה אימן בעונה שעברה. לצערו של המאמן, קבוצתו לא הצליחה לקחת שלוש נקודות במשחק והיא סיימה ב-1:1.

למעשה, מי שפתחה את המשחק הרבה יותר טוב היא רעננה של שרון מימר, שעלתה ליתרון מוקדם. לאחר שמונה דקות בלבד, המגן ירדן כהן זיהה את יואב תומר במרכז הרחבה, הרים כדור נהדר לעברו והאחרון סיפק נגיחה אדירה לרשת של אוסטין אג'ידה.

350 הצופים שהגיעו לאצטדיון המושבה זכו לראות שער נוסף במשחק, כשחצי דקה בלבד חלפו מפתיחת המחצית השנייה ומוחמד אבו-פאני בעט כדור טוב לעברו של אסף צור, שנכנע לאחר שהבעיטה פגעה בשון קלימקין וחדרה לרשת.


אביטן. לא ניצח את האקסית (אודי ציטיאט)

בסיום המשחק, כל צד לקח נקודה אחת איתו, דבר אשר לא השפיע על המיקומים בטבלה – הפועל רעננה נותרה במקום האחרון בליגה, בה היא לא ניצחה מאז חודש ספטמבר. מנגד, הפועל חדרה מדורגת שביעית ורחוקה שתי נקודות בלבד מהפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי