דה סילבה צפוי להיחתך מק"ש: "נתנו יותר מדי כבוד למכבי חיפה"

סילאס דה סילבה
סילאס דה סילבה | אריאל שלום

אכזבה בקבוצה של קובי רפואה בעקבות היכולת החלשה נגד הירוקים: "היינו צריכים ליזום יותר". הברזילאי צפוי לקבל הודעת שחרור בינואר. עבדאללה חילחל זכה למחמאות

(גודל טקסט)

ההפסד 2:1 הביתי של קריית שמונה למכבי חיפה גרם לאכזבה רבה במועדון הצפוני. הקבוצה של קובי רפואה נעצרה לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים והציגה יכולת חלשה במחצית הראשונה, ולמרות זאת, היכולת במחצית השנייה גרמה לאופטימיות זהירה: "נתנו יותר מדי כבוד למכבי חיפה ושילמנו על זה ביוקר. יכולנו לספוג עוד הרבה שערים, אולי היינו צריכים ליזום יותר". אמר גורם בקריית שמונה לאחר המשחק.

מי שספג את מרבית הביקורת הוא המגן אורי צעדון, שפתח במקומו של מרקוס דיניז המוצהב. גם ג'יימס אדניי נעדר בעקבות הרחקה. מנגד, החלוץ הצעיר עבדאללה חילחל שכבש במשחקו הראשון בקבוצה הבוגרת זכה למחמאות. 

בקבוצה של איזי שירצקי כבר החלו לחשוב על חיזוק בינואר ומצפים לראות כיצד ישתלב הרכש הג'מייקני, מאליק פוסטר, שחתם במועדון ויוכל להתחיל לשחק עם פתיחת מועד ההעברות. עד כה הקשר הרשים באימונים ובצוות המקצועי מצפים לראות תוספת כוח משמעותית מהשחקן בחלק השני של העונה. 


עבדאללה חילחל. זכה למחמאות (מאור אלקסלסי)

מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה ולהצטרף לג'ון רואיז הוא סילאס דה סילבה, הקשר הברזילאי שחתם בקיץ ולא הצליח לבשל או לכבוש בליגה לאחר 10 מחזורים. במועדון הצפוני מתכננים להיפרד מהשחקן ולהתחזק בשחקני הגנה ישראלים או להשאיל שחקנים צעירים שייפלטו מהקבוצות הגדולות, ומחכים בקוצר רוח לפתיחת חלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי