הפועל רעננה ציינה 14 משחקים ללא ניצחון: "מסוגלים להישאר בליגה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

הקבוצה של ניסו אביטן מתקשה לעצור את כדור השלג: "ננסה להתחזק בינואר, אבל אין מציאות". על המגפש עם האקסית: "מאחל להם הצלחה בהמשך". רועי גורדנה מועמד להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ציינה אמש משחק 14 ברציפות ללא ניצחון, כאשר נפרדה בתיקו 1:1 נגד הפועל חדרה. הניצחון האחרון של הקבוצה מהשרון הגיע במחזור השני בניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים, והאוהדים המשיכו להצביע ברגליים כשרק 350 אוהדים נכחו במשחק. 

בתחילת העונה תחת המאמן מנחם קורצקי, הפועל רעננה סימנה את הפלייאוף העליון כמטרה לעונה ותכננה לשנות את ה-DNA של המועדון ע"י כדורגל התקפי ויצירתי שימשוך קהל למגרשים, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד, ומאז שניסו אביטן החליף את קורצקי, הקבוצה מתקשה לשנות את סגנון המשחק ולהשיג ניצחונות, ובמועדון מחכים בקוצר רוח לחלון ההעברות של ינואר.

המאמן אמר לאחר המשחק: "ננסה להתחזק בשניים או שלושה שחקנים בינואר, אבל אין מציאות בשוק". מי שעשוי להצטרף הוא רועי גורדנה, קשר מ.ס. אשדוד שלא נספר ע"י מאמנו, רוני אוואט. אביטן לוטש את עיניו גם לעבר מכבי תל אביב ומקווה שיוכל לקבל שחקן בהשאלה.


רועי גורדנה. עשוי להצטרף בינואר (אודי צטיאט)

על התקופה הארוכה בה רעננה לא ניצחה אמר: "אני במועדון רק שבועיים. תקופה ארוכה ללא ניצחונות משפיעה על השחקנים, אבל אנחנו יכולים ומסוגלים להישאר בליגת העל". 

על המפגש מול האקסית הפועל חדרה אמר: "היה כיף גדול לפגוש את החברים מחדרה. אני מאחל להם המון הצלחה בהמשך העונה".

המגן השמאלי, ירדן כהן שבישל את השער ליואב תומר אמר לאחר המשחק: "לא ניצחנו אז הבישול לא משמעותי. אנחנו סובלים מחוסר מזל, הכדור האחרון מסרב להיכנס לרשת". 

מי שנעדרו אתמול מהמשחק הם קייס גאנם, שצבר חמישה כרטיסים צהובים ועידו לוי המתאושש מדלקת ריאות. הראשון צפוי לחזור להרכב נגד מ.ס. אשדוד.
 


קייס גאנם. יחזור להרכב נגד אשדוד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי