צפו בתקציר: 0:3 לבני יהודה בנתניה, אבל האוהדים קראו לאבוקסיס להתפטר

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

עשרות כתומים שעשו את הדרך לשרון לא התרשמו מהניצחון ההיסטורי וקיללו את ההנהלה והמאמן. מורי (23), לזמי (44) וזנטי (86) קטעו רצף של שלושה הפסדים, היהלומים צנחו למקום השביעי

(גודל טקסט)
בני יהודה קטעה הערב (ראשון) רצף של שלושה הפסדי ליגה עם 0:3 גדול בחוץ נגד מכבי נתניה, שנוצחה בפעם השנייה ברציפות. זו הייתה השלישייה הראשונה העונה של הכתומים, שגם רשמו הישג היסטורי בדמות ניצחון חוץ שמיני ברציפות על היהלומים – הרצף הארוך אי פעם בליגה הבכירה בישראל. דן מורי (23), אריאל לזמי (44) ועמית זנטי (86) כבשו הורידו את מפלס הלחץ של יוסי אבוקסיס, שספג קריאות תתפטר מעשרות האוהדים שעשו את הדרך מהשכונה וגידפו גם את הבעלים ברק אברמוב.

למרות שכבשה רק 14 שערי ליגה ב-16 מחזורים, בני יהודה עקפה את מכבי נתניה וטיפסה למקום השישי בטבלה עם 21 נקודות – שתיים יותר מהיהלומים. הכתומים יקוו לשמור על מקומם בפלייאוף העליון גם אחרי המשחק הקרוב בבלומפילד מול סקציה נס ציונה (שבת ב-15:00) ואילו היהלומים ינסו לעצור את המומנטום השלילי במשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא (שבת ב-17:30).

המשחק נפתח בשליטה של מכבי נתניה, אך מי שמצא את הרשת היה דווקא הבלם דן מורי, שנגח פנימה אחרי כדור קרן של אריאל לזמי (23) וחגג את שער הליגה הראשון שלו מאז דצמבר 2017. בדקה ה-44 לזמי התכבד בשער הבכורה שלו במדי בני יהודה עם דחיקה מקרוב אחרי מסירה טובה של עמית זנטי, שהבקיע בעצמו (86) וקבע 0:3 גדול לכתומים בסיום עם שערו השלישי העונה בליגת העל.


קבע את תוצאת הסיום. עמית זנטי (דני מרון)

הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, ויקי כחלון, סתיו פיניש, אביב אברהם (יחמיר היקה, 46), גבי קניקובסקי, רועי קהת, יונס מלדה (רון אשכנזי, 58), גיא מלמד (פאטוס בצ'יראי, 46).

בני יהודה: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, דור כוכב (אבישי כהן, 69), מתיאה ליואיץ' (שי מזור, 83), אריאל לזמי (דור ג'אן, 73), עמית זנטי.

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי