קלינגר: "צריך לגרד את הביטחון". אבו עביד ואייזן פונו לבית חולים

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב החמיא לשחקניו לאחר ה-0:1 על נס ציונה: "שיחקו עם לב ונשמה". המגן והקשר התנגשו: "לא נעים להגיד אבל ככה אני רוצה אותם, לוחמים". ינקו: "סובלים מחוסר מזל". תורג'מן: "היתה מלחמת חפירות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון 0:1 חשוב בקרב תחתית נגד סקציה נס ציונה ועלתה למקום התשיעי, אבל לא ברור כמה זמן היא תצליח להחזיק מעל המים. הסגל של ניר קלינגר קצר ופצוע, ועדיין לא ידוע מי יצורף בינואר וכמה הוא יוכל לעזור לקבוצה. בנוסף, הקבוצה ספגה עוד מכה כשלרשימת הפצועים הצטרפו איאד אבו עביד ושי אייזן, שהתנגשו בסיום ופונו לבית חולים.

קלינגר אמר לאחר הניצחון: "לצערי זה הולך קשה, אבל אני באמת חייב להגיד שאנשים משחקים עם לב ונשמה. היו קטעים טובים במחצית הראשונה, הצלחנו לפצח את השיטה שלהם וגרמנו להם לשנות אותה במחצית השנייה".

"אנחנו בעומס משחקים ולכן הקצב היה שונה", הוסיף המאמן, "אני שמח שניצחנו. צריך לגרד את הביטחון דרך נקודות, לחכות שהסגל יתעבה. גם אלה ששיחקו היום לא בשיא הכושר. אלטמן עשה אימון וחצי, בואנטנג לא כשיר, קיירמה לא כשיר, ינקו היה חולה. הניצחון נתן לנו אנחת רווחה אבל זה לא אומר כלום, צריך להמשיך עם שתי רגליים על הקרקע".

אייזן ואבו עביד.
אייזן ואבו עביד. "מקווה שיחזרו בקרוב" (אודי ציטיאט)

ההתנגשות של אבו עביד ואייזן בסיום, שהביאה לפציעתם: "לא נעים להגיד, אבל הם היו צריכים לעשות את זה. ככה אני רוצה אותם, את כולם. כשהם נלחמים. היה משחק אחד מאז שהגעתי שהיה זוועה, זה היה המשחק בנתניה, אני לא יודע מה היה שם. בשאר המשחקים כולם נתנו את הלב והנשמה".

"אני יודע שאנחנו עדיין לא מצליחים למצוא את ההרכב הנכון ועדיין יש לנו סגל חסר, אבל נשאר לנו משחק אחד ואז נוכל להשתמש בשחקנים חדשים. אני מקווה שגם יחזרו השחקנים הפצועים. אייזן הוא אחד השחקנים החשובים והטובים שלנו, צעיר שעושה התקדמות גדולה, אני מקווה שהוא יחזור אלינו בקרוב וגם אבו עביד".

השוער אריק ינקו, ששמר על שער נקי משחק שני ברציפות, אמר: "נכנסתי לשער כי הצגתי יכולת טובה באימונים. יואב חלה וקיבלתי צ'אנס, שמח שעזרתי לקבוצה. עשינו ארבע נקודות בשני משחקים, מקווים להביא עוד בשבוע הבא. אני סובל מדלקת גרון, שמח שהצלחתי לעבור את זה ובכל זאת לשחק".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים.
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. "הבאנו ארבע נקודות בשני משחקים" (אודי ציטיאט)

מכת הפציעות והמחלות: "אנחנו סובלים מחוסר מזל של מחלות, וזה כולל אותי, ועכשיו הפציעות של אבו עביד ואייזן, אני מאחל להם רפואה שלמה. אני שמח שגם כשהיינו קצרים בסגל ונחותים הצלחנו להביא את הנקודות".

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן סיכם: "חשוב לדעת שאלה המשחקים שיהיו לנו, מלחמת חפירות. שתי הקבוצות נלחמות עד הסוף. במצב אחד נייח לא עמדנו כמו שצריך, לגבי המיקום הדרך עוד ארוכה. יש עוד הרבה משחקים וזה אחד בדרך. לא ניסינו מספיק, אנחנו צריכים לדעת שאם נוריד טיפונת באינטנסיביות ובאגרסיביות ניענש".

היכולת החלשה: "השחקנים שלי הגיעו למשחק. לא ידוע אם משהו היה כבוי, אבל מה שמנצח משחק כזה זה הדברים הקטנים, ואני יודע שלא היינו שם עד הסוף. 80% בשבילנו זה לא מספיק, אולי בשביל מכבי חיפה או מכבי תל אביב זה מספיק. אנחנו צריכים לתת 110%".

קלינגר ותורג'מן.
קלינגר ותורג'מן. "לא היינו שם עד הסוף" (אודי ציטיאט)

יכולים להישאר בליגה: "בוודאי שאנחנו יכולים להישאר, אם היינו מנצחים היום היינו עוברים את הקו האדום וזה לא היה רחוק משם. זה לפה או לפה".

התחזקות בינואר: "אני מקווה שיבואו שחקנים טובים. יש לנו תקציב נמוך, אבל לב גדול. השחקנים רוצים ואני מקווה שנעמוד במטרה. כשנדע מי השחקנים שיבואו גם התקשורת תדע, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות. אני מקווה שנצליח לעמוד ביעדים שלנו, אם נצליח גם נישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי