צפו באוהדים מוחים מול ביתו של אברמוב: "משיגים תוצאה הפוכה"

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | עדי אבישי

למרות 0:3 מרשים על נתניה, עשרות אוהדי בני יהודה הגיעו פעם נוספת אל מחוץ לבית הבעלים, שלא שהה במקום. שחקן בקבוצה: "בסוף הם פוגעים בנו". מורי: "זה לא כיף, גם בעונה שעברה הצלחנו והייתה מחאה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה קטעה אתמול (ראשון) רצף של שלושה הפסדים בליגה, כשהביסה 0:3 בחוץ את מכבי נתניה וטיפסה שוב לתוך השישייה הראשונה בטבלה. המאמן יוסי אבוקסיס עשה מיני מהפכה וערך שינוי במערך ובהרכב השחקנים, כאשר חזר לקו אחורי של ארבעה והוסיף שחקן התקפי נוסף בחלק הקדמי.

עם זאת, שמחת הניצחון נפגמה הפעם בשל מחאת האוהדים, שלא הפסיקו לקלל את אבוקסיס לכל אורך המשחק ובמקביל קראו לבעלים ברק אברמוב למכור את הקבוצה ולעזוב את המועדון. שחקני הקבוצה לא נשארו אדישים וסירבו בסיום ללכת ולחגוג עם האוהדים, שבסיום המשחק שוב הגיעו עשרות מהם למחות מול ביתו של אברמוב, שלא שהה במקום.

אחד השחקנים הוסיף אמש: "האוהדים חייבים להבין שבסוף הם פוגעים בנו, השחקנים על הדשא. אנחנו מכבדים את האוהדים, אבל אם הם עסוקים בלקלל כל המשחק, הם משיגים תוצאה הפוכה".


אברמוב. שוב מחאה מול ביתו (אריאל שלום)

"דווקא עכשיו אנחנו צריכים את הקהל שלנו בהמשך", אמר אבוקסיס בסיום, "זה לא הזמן למחאות ואנחנו צריכים שיעודדו אותנו. שיבחרו מה הם רוצים לעשות, אני לא יכול להשתלט על זה. נכון שאנחנו מאכזבים אותם ביכולת, אבל הכתובת היא אני. מכרנו שחקנים שלא היתה אפשרות להחזיק אותם. רוצים שהקהל יתמוך בנו בטוב וברע, זה הכדורגל. זה כל שנה ככה ואני לא מצליח להבין את הסיבה האמיתית. יכול להיות שהרגלנו את הקהל להצגות, אבל לפעמים לא מצליחים עם השחקנים שהבאנו וננסה לשנות בינואר. האחריות היא עליי".

לקראת ינואר, במועדון רוצים לחזק את הסגל והכוונה היא לצרף לפחות שלושה שחקנים חדשים, במקביל לשחרור של כמה אחרים. בימים הקרובים צפויים להגיע זרים נוספים למבחנים, שיצטרפו לקשר הניגרי ג'וזף אומה אדה, שכבר הגיע כדי לנסות ולהרשים את הצוות המקצועי.

"דיברנו לפני המשחק שנצטרך להחזיר את האגרסיביות שלנו", הוסיף הבלם דן מורי, "כי פעם בשביל להבקיע נגדנו קבוצות היו צריכות להקיז דם. היתה עבודה טובה של כולם, שיחקנו אגרסיביות ושיחקנו חכם ובעיקר הפעם לא עשינו שטויות, שזה מה שהרג אותנו במשחקים האחרונים".

על הקללות שנשמעו מהקהל אחרי השערים שהבקיעה הקבוצה: "אני לא אשקר, זה לא כיף, אבל זה מזכיר את התקופה מהעונה שעברה, שהקבוצה הצליחה והיתה מחאה. התפקיד שלנו הוא לדבר על המגרש והקהל יכול להביע את דעתו. אני מכיר אישית את ברק אברמוב ואני יודע כמה הוא נותן למועדון הזה. מעבר למצב שלנו בטבלה, רצינו להראות לבעלים שהוא כן בנה כאן קבוצה טובה ושאנחנו השחקנים שקיבלנו את הבמה ואנחנו נוציא את העגלה מהבוץ. זכותו של הקהל לחשוב שהקבוצה צריכה להראות יותר טוב, אני שמח שהם חושבים ככה, זה אומר שהרגלנו אותם לטוב. המטרה שלנו השחקנים היא לשחק טוב ולהביא תוצאות טובות".

על חוסר היציבות: "זה קצת מצחיק שלפני מחזור אחד היינו שש נקודות מהקו האדום מנס ציונה והיום מדברים איתנו על פלייאוף עליון. שמחים מהניצחון, אבל אנחנו לא שוכחים את התקופה הרעה. רוצים לבוא באותה גישה גם בהמשך ואם נעשה את זה הכל יהיה טוב".


מורי. "לפני מחזור אחד דיברו איתנו על פלייאוף תחתון" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי