בן בסט: "זו לא הפועל חיפה". סילבס: "לא נותר לי אלא להתנצל"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אחרי התבוסה מול בית"ר: "התחושות אחרי השבוע הזה הן רעות מאוד, אבל המסע ארוך ונצטרך להיות חזקים". החלוץ הודה: "יש בעיה עם שפת הגוף שלנו אחרי שאנחנו סופגים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפסד ליגה שלישי ברציפות להפועל חיפה, שהובסה הערב (שני) 4:1 על ידי בית"ר ירושלים וסבלה בין היתר גם ממחאת הקהל שלא אהב את העובדה שהמועדון סירב לקיים טקס לזכרו של רובי שפיא ז"ל. המאמן חיים סילבס נשאל על כך והשיב: "זה לא הוגן ולא במקום. אני מאמן כדורגל ותפקידי הוא להתעסק בכדורגל ולא בפוליטיקה. העבודה שלי מספיק קשה ואין לי זמן או יכולת הנפשית להתמודד עם זה".

סילבס המאוכזב הסביר: "זה היה שבוע מאוד קשה. אני חושב שהיו לנו שתי הופעות רעות מאוד. לא נותר לנו אלא להתנצל בפני כל מי שקשור להפועל חיפה. יחד עם זאת, יש רגעים כאלה בחייה של קבוצת כדורגל, רגעים נמוכים מאוד שצריך להתרומם מהם ולהיות חזקים. אנחנו כבר מכוונים למשחק ביום שבת. התחושות הן רעות מאוד, אך יש עוד משחקים לתקן וזה מסע ארוך. נצטרך לתקן הרבה מאוד דברים. זהו, אין לי מילים".

על מחאת הקהל: "אני לא יודע אם אני רוצה לקחת את זה לשם. אני לא ממקד את התחושות שלי למקומות האלה. אין שום סיבה שנקבל שערים כאלה והמשחק יסתיים תוך רבע שעה. היינו מוגבלים מאוד מבחינה הגנתית במשחק הזה, ניסינו לאזן את האופציות על ידי משחק התקפה ומהר מאוד התבדינו והמשחק הזה פשוט נגמר תוך כמה דקות. זה קשה, אבל בספורט ממשיכים הלאה וצריך להתרומם ולהיות חזקים".


"הפלייאוף העליון עדיין בהישג יד" (מאור אלקסלסי)

המומנום השלילי: "בוודאי שאני יכול להוציא את הקבוצה מהמצב, אני לא חושב שמישהו בקבוצה עושה פתאום את הדברים בצורה אחרת. אנחנו רעים מאוד מבחינת יכולת ותוצאות לאחרונה, אבל אנחנו נמצאים באזור שאנחנו עדיין יכולים להגיע למטרה שלנו. יש תקופות מסוימות עם לחץ והלשון שלנו היום אחרי הדרבי הייתה טיפה בחוץ. היו לנו המון חיסורים וזה הקשה עלינו מאוד. למרות זאת, בשום הרכב אין סיבה שנראה ככה ונרים דגל לבן. זה מסע ארוך ונצטרך לדעת להתרומם. אם אחרי כל תקופה ידברו אם אני יכול או לא יכול, לעולם לא נדע. קבוצות מהסוג של הפועל חיפה עוברות תקופות כאלה. המטרה היא להגיע לשישייה הראשונה, זה נמצא בהישג יד ואנחנו נעשה הכל בשביל שזה יקרה".

עדן בן בסט הוסיף: "הבעיה הגדולה? שפת הגוף של הקבוצה אחרי כל שער שספגנו או פעולה לא טובה. זה לא מאפיין את המועדון. מי שיודע, הפועל חיפה עושה תמיד הרבה בעיות לכל קבוצה שבאה לשחק מולה. כרגע זה לא נראה טוב. בכדורגל מה שיפה זה שגם לטוב וגם לרע, אפשר לעשות קאט ולשנות הכל. אני חושב שאנחנו עדיין נמצאים במקום טוב בטבלה. אחרי איך שהיינו נראים בדרבי נגד מכבי חיפה והיום, זו לא הפועל חיפה.

"כבר היו משחקים בעבר שספגנו שערים ולא ויתרנו. מה שהיה היום מול בית"ר לא נראה בכלל טוב. אנחנו לא מפילים שום דבר על החיסורים, מי שהיה היום על הדשא היה חייב לספק את הסחורה. אם ננצח את הפועל חדרה במשחק הבא אני חושב שזה ישכיח את התקופה האחרונה. משבר? אפשר לקרוא לזה איך שרוצים, אבל אנחנו לא נראים טוב ותקועים כבר הרבה זמן עם 21 נקודות".

על מחאת הקהל: "אנחנו כשחקנים משתדלים לא להיכנס לבעיות שיש לאוהדים מול המועדון. להפועל חיפה יש קהל טוב. לפעמים הוא שמח ולפעמים הוא כועס. אין מה לעשות, אנחנו לא יכולים לחנך קהל שמשלם כסף לראות אותנו".

 
 
 
"אנחנו לא יכולים לחינך את הקהל" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי