מתרחק מחיפה: קרים פריי צפוי לחתום בגוזטפה הטורקית

קארים פריי
קארים פריי | מאור אלקסלסי

בטורקיה טוענים: אקס הירוקים יעבור בדיקות רפואיות בקבוצה מאיזמיר המדורגת במקום העשירי בטבלה, צפוי להצטרף כבר בחלון ההעברות של ינואר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

החלום של אוהדי מכבי חיפה לראות את קרים פריי חוזר לכרמל כנראה לא יתגשם. הכוכב הטורקי שהצטרף לקבוצה בעונה שעברה בחודש ינואר ובתקופתו הקצרה הצליח להפנהט את יושבי סמי עופר, צפוי להישאר בטורקיה וקרוב לחתימה בגוזטפה הטורקית, כך טוענים הבוקר (שלישי) כלי התקשורת בטורקיה.

ע"פ הדיווחים, פריי שחזר בקיץ האחרון לאיסטנבול בשאקשהיר לאחר ההשאלה בכרמל, לא הצליח למצוא את מקומו בסגל ונדחק לקצה הרוטציה מאחורי כוכבים כמו ארדה טוראן, רוביניו ודמבה בה. למרות הקמפיין המרשים של קבוצתו המדורגת במקום השני בטבלה, הווינגר הטורקי משתוקק לשחק באופן קבוע לאחר ששותף רק ב-104 דקות ליגה העונה. 

גוזטפה, הקבוצה מאיזמיר, מדורגת במקום העשירי בטבלה ומתכננת מיני-מהפכה בסגל בינואר. חמישה שחקנים צפויים לעזוב, ומי שסומן כמטרה מספר אחת לחלון ההעברות של ינואר הוא לא אחר מאשר אקס פולהאם, קרדיף ומכבי חיפה. 


קרים פריי. כנראה לא יחזור לסמי עופר (מאור אלקסלסי)

אילחן פולט, המנהל המצקועי של גוזטפה מעריך מאוד את היכולות הטכניות של פריי ומקווה שיוכל להציל את העונה המאכזבת של האדומים-צהובים, שלא מזמן עברו לאצטדיון חדש ולכן ניהל עימו באופן אישי את המשא ומתן שקרוב לסיומו. ההטורקי בן ה-26 שמחזיק חוזה באיסטנבול עד 2021 ורשם 101 הופעות בליגה הטורקית, ניהל שיחות עם הירוקים אך צפוי לעבור בדיקות רפואיות בקרוב בקבוצתו החדשה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי