אופטימיות בחדרה: "אבו פאני וגורפינקל יישארו עד לסיום העונה"

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | אריאל שלום

במועדון מהשרון טעונים כי לפי ההסכם, מכבי חיפה הייתה אמורה להודיע על החזרתם בינואר אם המאמן בלבול היה מבקש זאת, אך לא נעשתה פנייה. הקשר שגיא דרור שוחרר להפועל כפר סבא

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה להתאמן וממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חיפה. בקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות לאחר תיקו 1:1 נגד הפועל רעננה במחזור האחרון (1:1) והפסד להפועל באר שבע קודם לכן. במועדון מרוצים מחזרתם של השחקנים הפצועים כמו הבלם ג'ונתן סיסה והמגן יהב גורפינקל שאומנם עדיין מרגיש כאבים ברגלו אבל צפוי להיות כשיר לשבת.

מי שבוודאות לא ישחק הוא הקשר ג'ורג' פוצ'יבה שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר עוד מספר שבועות. מי שעוד שוחרר הבוקר הוא הקשר שגיא דרור שכבר סיכם בהפועל כפר סבא. על פי ההסכם שנחתם עם השחקן בתחילת העונה, חדרה הייתה צריכה להודיע עד לראשון בינואר אם היא משדרגת את חוזהו או משחררת אותו ובקבוצה הוחלט על פרידה.

מנגד, שניים מהשחקנים החשובים והמוערכים בקבוצה העונה, צמד המושאלים ממכבי חפה – יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני – אמורים להמשיך עד לסיום העונה. בחדרה סיפרו כי הירוקים היו צריכים להודיע מספר שבועות לפני ינואר האם החליטו להחזירם כבר בחורף, אך הקבוצה מהכרמל לא יצרה קשה. "אנחנו מאוד מרוצים מהם והשניים ימשיכו בקבוצה עד לסיום העונה", אמרו בחדרה.

יהב גורפינקל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי