אביטן והפועל ת"א הגיעו לפשרה, יחתמו על הסכם עד סוף השבוע

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

המאמן לשעבר, שהיה זכאי לפיצויים לאחר שפוטר לפני למעלה מחודש, נפגש עם בעלי המועדון ושוחח עימם ברוח טובה. ב-36 השעות הקרובות ייחתם ההסכם באופן רשמי, האדומים ישלמו את ההפרש לעומת שכרו הנוכחי ברעננה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב והמאמן ניסו אביטן, שפוטר לפני יותר מחודש ומונה למאמן הפועל רעננה, אמורים לחתום ב-36 השעות הבאות על הסכם פשרה בנושא הפיצויים הכספיים להם זכאי אביטן לקבל עד סיום העונה הבאה.

אביטן נפגש עם אחד מבעלי הפועל תל אביב, ולאחר שיחה ברוח טובה סוכם כי המאמן יקבל את חצאי תשלום השכר לחודשיים בהם לא שולמה מלוא המשכורת בשל אי החזרת הרכב השכור ופינוי הדירה שהושכרה. בהפועל תל אביב ביקשו שלא להוביל מהלך של תביעה למוסד לבוררות, וסוכם עקרונית כי המועדון ישלם את ההפרש בין שכרו הנמוך הנוכחי בהפועל רעננה לשכר הגבוה יותר שהרוויח בשורות האדומים. מחר (רביעי) או ביום חמישי, נושא השיחות וההסכמות יקבלו את אישור פרקליטי הפועל תל אביב והמאמן, והפרידה והפיצוי יכנסו לתוקף.

בקיץ נפרדה הפועל תל אביב מהמאמן קובי רפואה, אשר ניהל הליך בוררות שהופסק בהסכם פשרה, והוא קיבל את שכרו לעונה אחת בשלושה תשלומים שווים. יש לציין שחוזהו של ניסו אביטן בהפועל רעננה הוא עד סיום העונה, ואם הקבוצה תישאר בליגת העל הוא ימשיך בתפקידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי