פרסום ראשון: קיליאן שרידן במשא ומתן עם הפועל חיפה

קיליאן שרידן
קיליאן שרידן | אריאל שלום

קריית שמונה מתכוננת לחלון העברות: החלוץ שכבש ארבעה שערים עשוי לעזוב. בסביבתו הוסיפו שקבוצות נוספות מליגת העל רוצות בו. גם עתידו של דה סילבה לא ברור. במועדון אישרו את מועמדותו של הקשר עומאר בראונה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה נעצרה בשבת עם ההפסד הביתי 2:1 למכבי חיפה, שקטע רצף של שלושה ניצחונות. קבוצתו של קובי רפואה ממשיכים בהכנות למשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים (19:35, שידור ישיר בספורט4) ובמועדון מבינים כי קרבות התחתית ימשיכו עד סוף העונה. בינתיים, בקבוצה כבר חושבים על חלון ההעברות בינואר כשהמאמן רוצה לבצע שינויים משמעותיים בסגל.

טרם התקבלה החלטה לגבי השחקנים הזרים. מדובר בין השאר בחלוץ קיליאן שרידן שכבש אמנם ארבעה שערי ליגה עד עתה ורק לפני שבועיים היה נראה כי ימשיך בקבוצה, אך בימים האחרונים במועדון החלו בחיפושים אחר חלוץ אחר, כששרידן עצמו זכה להתעניינות של מספר קבוצות בישראל ביניהן הפועל חיפה. בסביבתו של החלוץ אישרו כי כבר התקבלה הצעה מהכרמל ושקבוצות נוספות רוצות בו. החלוץ האירי מעוניין להמשיך בישראל לפחות עד תום העונה.

גם עתידו של הקשר סילאס דה סילבה לא ברור. מנגד, במועדון מחכים לראות את מאליק פוסטר מצטרף רשמית לסגל עם פתיחת חלון ההעברות, ומעבר לכך הכוונה היא לצרף עוד שחקני התקפה. במועדון אישרו את מועמדותו של קשר נבחרת פנמה, עומאר בראונה, עליה פורסם לראשונה בספורט1.

קובי רפואה (מאור אלקסלסי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי