"מליקסון – כמו הודיני, אף פעם לא ידעת מאיפה יגיע הקסם"

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

לאחר שנודע כי הקפטן עומד לתלות את הנעליים בגיל 35, אופיר בן שטרית, הכרוז של הפועל באר שבע, נפרד: "כנראה שיש מאחורי ההחלטה הזו דברים הרבה יותר גדולים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
אף אחד לא הופתע לשמוע כי מאור מליקסון צפוי לפרוש מכדורגל, אך לכל חובב כדורגל בבאר שבע, הייתה היום (רביעי) בצהריים צביטה בלב, כשהגיעו הדיווחים על כך שהקפטן האהוב שהתקשה לשחזר את הימים היפים לאחר הניתוח שעבר בקיץ והחליט לתלות את הנעליים בגיל 35.

אופיר בן שטרית, הכרוז במשחקי הבית של הפועל באר שבע שחתום על האמירה המפורסמת "This Is Terner" קרא בשמו של מליקסון אין ספור פעמים בשנים האחרונות. בן שטרית נזכר במשחק החזרה של מליקסון לפני שלושה שבועות מול מכבי חיפה, כאשר הקשר נכנס למשחק כמחליף במהלך המחצית השנייה: "הוא נראה טוב על הדשא. הוא היה מאוד פעיל וחדור מוטיבציה. במשחק הזה הוא נתן קצת תקווה שהוא יכול לחזור ונזכה לראות ממנו עוד רגעים של אושר. אם למרות המוטיבציה שלו לחזור ולשחק הוא החליט לפרוש, אז כנראה שיש מאחורי ההחלטה הזו דברים הרבה יותר גדולים".

כמו לכל אוהדי הפועל באר שבע, השם "מליקסון" מצית את הדמיון בזכות טכניקה מופלאה ורגעי קסם על כר הדשא. "מליקסון היה שחקן שנותן שואו בלי להתאמץ", אומר בן שטרית והוסיף: "הוא לא היה מוחצן כמו שחקנים שאנחנו מכירים בארץ או בעולם. זה בא לו טבעי. הוא תמיד חשב כמה שניות לפני כולם. הוא תכנן את בעיטת הראבונה לפני שמסרו לו את הכדור. היה לו קסם מיוחד. כשהכדור הגיע אליו ידעת שמשהו טוב יקרה. הוא היה כמו הודיני על הדשא, אף פעם לא ידעת מאיפה יגיע הקסם".

בן שטרית עם מליקסון בחגיגות האליפות של ב

בן שטרית עם מליקסון בחגיגות האליפות של ב"ש (פרטי)

מבחינתו של בן שטרית, כמות רגעי הקסם שניפק מליקסון לאורך תשע השנים שלו בבאר שבע היא בלתי נגמרת, אבל הוא מציין בין השאר את השער שכבש ב-3:3 באצטדיון וסרמיל מול רמת השרון, אשר העלה את באר שבע חזרה לליגת העל במחזור הסיום של עונת 2008/9. "היה גם שער שהוא כבש בסמי עופר לפני האליפות הראשונה שלנו. היה לו שער אליפות מול מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה. שער בבית מול סכנין במחזור הסיום של עונת 2015/16. היו כל כך הרבה רגעים מדהימים בהקשר של מליקסון שקשה להצביע על רגע אחד ספציפי בהקשר שלו".    


העניק תקווה שזה אפשרי. מאור מליקסון במשחק נגד מכבי חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי