וארן וקריאף בתמונת ההרכב. מוחמד: "מרגיש מדהים בבית"ר"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | אריאל שלום

הקשר מתורגל במקום איינבינדר, החלוץ אמור להמשיך בחוד. גרסיה בספק, פלומיין מוצהב, אדרי מתורגל ועשוי לפתוח. הקשר הניז'רי דיבר לקראת ק"ש. וגם: מדוע הקבוצה לא ערערה לבסוף בנוגע לרוני לוי?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד קריית שמונה מחר (שבת 19:35, שידור ישיר בספורט4), בתקווה להמשיך ולצמצם את הפער ממכבי חיפה ומכבי תל אביב. המאמן רוני לוי לא מכוון לאליפות בשלב זה, אך מבין שבעונה כזאת הקבוצה שלו יכולה וצריכה לכוון לאירופה.

אנטואן קונטה לא ערך אימון מלא בתחילת השבוע והוא נמצא בספק. ליוואי גרסיה ערך אימון בצדי המגרש. דן איינבינדר ופרדי פלומיין מוצהבים. אתמול ערך לוי אסיפה לשחקנים, בה התמקד בין היתר בפעולות אישיות. לשחקנים הוא אמר: "היה משחק טוב, אבל זה לא מספיק. אתם חייבים יותר, חייבים המשכיות".

אתמול הוחלט במועדון לא להגיש ערעור בנושא לוי. במועדון חשדו תחילה כי המאמן הורחק פעמיים בלבד, לאחר שבמשחק מול מכבי חיפה נערך דיון בהיעדרו. בית"ר ביקשה אז לדחות את הדיון אך בסופו של דבר נענתה בשלילה. בסופו של דבר הוחלט לא לערער מתוך הבנה שהסיכוי נמוך.

לוי. הסיכוי שהערעור התקבל היה נמוך (מאור אלקסלסי)
לוי. הסיכוי שהערעור התקבל היה נמוך (מאור אלקסלסי)

אתמול דיבר הקשר עלי מוחמד, אחד השחקנים הבולטים העונה, על מצב הקבוצה. "השתפרנו בכמה דברים קטנים. אנחנו מתקדמים ותיקנו את הטעויות שעשינו בעבר. אנחנו מקווים לעשות טוב יותר מכל מה שהיה עד עכשיו", אמר מוחמד. "איך אני מרגיש? אני יכול לתאר את זה במילה אחת – מדהים. האווירה במועדון נהדרת. הכל עובד כמו שצריך".

המטרות האישיות והקבוצתיות: "אישית, אני רוצה לשחק טוב יותר ממה שאני משחק כרגע. לגבי הקבוצה – אנחנו צריכים להסתכל קדימה. אני שמח שאנחנו בדרך הנכונה ומנצחים משחקים. זה נותן לך אנרגיה לעשות עוד יותר וטוב יותר. תמיד יש מקום להשתפר. רוני וחיים דוחפים ומשפרים אותנו הרבה. הם באמת עוזרים לנו והם עושים עבודה טובה".

התחושות בחדר ההלבשה ובטדי: "בחדר ההלבשה? הלוואי והייתם שם כדי לראות כמה כיף שם. באצטדיון האווירה ממש מדהימה. האוהדים דוחפים אותנו הרבה, הם עושים עבודה טובה. אנחנו מעודדים אותם לבוא ולתמוך בנו כדי להגיע לגבהים שכולנו רוצים בסוף העונה".

וארן. מצטיין בשבועות האחרונים (דני מרון)
וארן. מצטיין בשבועות האחרונים (דני מרון)

במועדון ממשיכים בקמפיין רחב כדי להחזיר את האוהדים לטדי, ומקווים שהכמות תגדל באופן משמעותי במשחקים הקרובים, כשהקבוצה תארח חמישה מתוך שישה משחקים בכל המסגרות.

הסטטיסטיקה עומדת לזכות בית"ר במשחק הקרוב: קריית שמונה לא נוטה לנצח בטדי. הניצחון האחרון שלה שם היה במאי 2015 (שער של אחמד עאבד הפריד בין הקבוצות), כשמאז היא לא הצליחה לנצח בבירה בכל ששת המשחקים שנערכו. נתון מעניין מגיע מגזרת עלי מוחמד, עליו טענו בעבר כי "הוא לא שחקן של מספרים". מוחמד הוא כרגע מלך הבישולים של בית"ר, עם ארבעה. שלומי אזולאי נכנס במחזור האחרון אל בין 70 הכובשים הגדולים בליגה הבכירה בכל הזמנים, אחרי שנכנס למאיה הראשונה רק בשלהי העונה שעברה. מעניין אם החלוץ יכבוש גם מחר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו, אופיר קריאף, עלי מוחמד, גדי קינדה, שלום אדרי (לירן רוטמן), שלומי אזולאי, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי