גיא משפתי יפתח לראשונה העונה, נס זמיר יחזור ל-11

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה רוצה לקטוע את הרצף השלילי של שלושת ההפסדים מחר מול חדרה בחוץ (18:30). במועדון מוכנים להמתין לרוסלן ברסקי, חיים סילבס לשחקנים: "אני נגיע דרוכים ונחזור לנחישות וההקרבה - ננצח"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שבועות לא פשוטים עוברים על הפועל חיפה. מעבר לשלושת הפסדי הליגה הרצופים, במועדון גם סובלים גם ממכת פציעות קשה. השבוע נודע כי הקבוצה תחסר את הבלם ניסו קפילוטו בחודש הקרוב וגם את הקשר גל אראל, שסובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת וייעדר בחודשים הקרובים. במועדון כבר העלו מועמדים לצרף במקומו של אראל ואחת השמות שעלה הוא קשר מכבי תל אביב רוסלן ברסקי, אך הצהובים הודיעו כי אין החלטה לגבי שחרור שחקנים. בכל מקרה,. בשיחה בין המועדונים הבהירו החיפאים כי יסכימו להמתין לברסקי בתקופה הקרובה מתוך רצון לצרפו במועד ההעברות הנוכחי.

אם לא די בפציעות של קפילוטו ואראל, אז גם הקשר לירן סרדל עדיין סובל מפציעה ברגלו. בנוסף, המגן דור מלול חולה ויישאר שוב מחוץ לסגל במשחק החוץ של הקבוצה מחר (שבת) ב-18:30 באצטדיון נתניה מול הפועל חדרה אשר מודרכת על ידי האקס, שרון מימר. סער פדידה הצעיר, שהיה מנקודות האור הבודדות בהפסד 4:1 לבית"ר ירושלים ביום שני האחרון, ימשיך כמגן ימני.

רוסלן ברסקי. יצטרף לקבוצה של חיים סילבס? (אריאל שלום)

גיא משפתי, שנכנס כמחליף במקום אראל במחצית השנייה מול החבורה של רוני לוי וזכה לדקות ליגה ראשונות העונה, צפוי לפתוח במרכז ההגנה אחרי שהיה טוב מול הקבוצה מהבירה. נס זמיר יחזור לחלק ההתקפי ויפתח לצדם של גילי ורמוט ועדן בן בסט. המאמן חיים סילבס ניסה לעודד את שחקניו ואמר להם: "אם נגיע דרוכים ונחזור לנחישות וההקרבה שלנו אז אין שום סיבה שלא נחזור למסלול הניצחונות".

 

הרכב משוער:
יסמין בוריץ', סער פדידה, בן והבה, גיא משפתי, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, פרנסיסיקו ג'וניור, גידי קניוק, גילי ורמוט, נס זמיר ועדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי