צפו בתקציר: רק 2:2 לבית"ר ירושלים מול עירוני ק"ש בטדי

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

וארן כבש ראשון, ריאן הפך עם צמד ראשון בקריירה תוך שש דקות (32 ו-38) והצרפתי השווה (57) אך הקבוצה מהבירה התרחקה ממאבק האליפות רגע לפני משחק העונה

(גודל טקסט)
רגע לפני משחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום שני, בית"ר ירושלים של רוני לוי המורחק שהגיעה למשחק הערב (שבת) עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, האחרון שבהם 1:4 מרשים על הפועל חיפה בסמי עופר – רצתה להוכיח שצריך לספור אותה במאבק האליפות. אם הקבוצה מהבירה הייתה מנצחת, היא הייתה יכולה לצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות. אלא שבתזמון גרוע, הירושלמים נעצרו עם תיקו 2:2 ביתי נגד עירוני קריית שמונה והבינו שאליפות זו מילה גסה.

המשחק דווקא התחיל מצוין עבור המארחת. לוי המשיך במערך עם שני חלוצים ובדקה ה-16 ההחלטה נשאה פרי –  שלומי אזולאי סיפק בישול נהדר לאנתוני וארן שעשה 0:1. בית"ר המשיכה לתקוף אך האורחת השוותה בניגוד למהלך המשחק. איסמעיל ריאן הציג את אחד ממשחקיו הגדולים וכבש צמד מצוין תוך שש דקות (32 ו-38). במחצית השנייה וראן כבש שוב (57) אך הצליח להשיג רק נקודה. גם כניסתם של לירן רוטמן ושלום אדרי לא הצליחה להביא לשער נוסף.

בבית"ר דיברו השבוע על תמיכת הקהל בטדי ועל אכזבה מסוימת שקיימת ממספר הצופים. הערב במזג האוויר הגשום הגיעו 6,000 אוהדים. הקבוצה מציגה סטטיסטיקה רעה במשחקי הבית וכך היא לא תוכל להגשים את שאיפותיה. שלושה מארבעת הפסדיה היו בטדי, כשבית"ר כבשה שישה שערי זכות בלבד בניגוד ל-22 כיבושים במשחקי החוץ. לא כך ציפתה הקבוצה להתכונן לקרב הגדול נגד מכבי תל אביב ביום שני הבא.


פספסו הזדמנות להתקרב לפסגה. שחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)


שחקני קריית שמונה. נקודה בטדי (דני מרון)

קריית שמונה לא היוותה יריב למכבי חיפה במחזור שעבר אך תיקנה בגדול נגד קבוצת צמרת אחרת. היא הצליחה להשיג נקודה בזכות משחק הקרבה גדול ולאחר שספגה לא הסתפקה בנקודה וניסתה לצאת קדימה עם כניסתו של עומר לקאו שבלט. הדיבורים על פלייאוף עליון אולי נראים מוגזמים אך לפחות הפער מהקו האדום עומד על חמש נקודות. החניכים של קובי רפואה נראים הכי טוב מבין חבורת התחתית. במחזור הבא תארח הקבוצה מהצפון את הפועל חדרה במטרה להמשיך במסע הבריחה שלה.

 


שלוליות בטדי (דני מרון)


אוהדים חמושים במטריות בטדי (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו, אופיר קריאף, עלי מוחמד, גדי קינדה (לירן רוטמן, 68), ליוואי גארסיה (שלום אדרי, 68), שלומי אזולאי, אנתוני וארן.

קריית שמונה: גד עמוס, מוחמד שכר, עידן נחמיאס, אורי דהן, מרקוס דיניז, זיו מורגן, עדן קארצב, סמואל בראון, ג'יימס אדניי, קיליאן שרידן (עומר לקאו, 64), איסמעיל ריאן (סילאס דה סילבה, 90+3).

מהלך המשחק
דקה 1: הכדור הוגבה לרחבת ק"ש על ידי קונסטנטין, וארן הגיע אליו, אך דהן, בלם האורחת כבש לשערו, השופט פריד קבע שהיה נבדל ופסל את השער.


שאבו על הקווים במקום רוני לוי המורחק (דני מרון)


מנגד, מאמן ק"ש קובי רפואה (דני מרון)

דקה 11: אזולאי העביר כדור טוב אל וארן ברחבה, השוער גד עמוס עצר את הבעיטה החלשה.

דקה 16, 0:1 לבית"ר ירושלים: אזולאי שלח כדור ענק מתוך הרחבה אל וארן שהתכופף ונגח מקרוב פנימה, תוך ניצול משחק ההגנה הרדום של האורחת.


וארן חוגג אחרי שער היתרון (דני מרון)

דקה 32, 1:1: אדניי השאיר כדור נהדר לריאן שכבש מקרוב בנגיחה והשווה.

דקה 38, 1:2 לקריית שמונה: ריאן קיבל כדור 12 מטרים מהשער ובעט לרשת כדי להשלים צמד פרטי ומהפך בתוצאה.


ריאן חוגג צמד בטדי (דני מרון)

דקה 45: קריאף סיים התקפה ירושלמית בבעיטה לקורת השער.

דקה 51: גארסייה בעט מעשרה מטרים ברגל שמאל, הכדור חלף ליד הקורה ויצא.

דקה 57, 2:2: וארן קיבל כדור בעומק הרחבה ולא התקשה לכבוש את שער השוויון, תוך שהוא משלים צמד פרטי.


וארן חוגג אחרי ה-2:2 (דני מרון)

דקה 69: המחליף עומר לקאו נכנס לרחבה ובעט ברגל שמאל, ליד קורת השער והחוצה. ק"ש כמעט עולה שוב ליתרון!

דקה 73: שלום אדרי המחליף הכניס כדור טוב לרחבה לעברו של רוטמן, אך זה נהדף על ידי נחמיאס לקרן.

דקה 88: לירן רוטמן קיבל כדור ברחבה ובעט מקרוב, גד עמוס זינק וקלט היטב.

דקה 90: רוטמן המשיך להיות פעלתן ורצה לעזור לקבוצה לכבוש את שער הניצחון. הקשר הגביה לרחבה, עמוס יצא טוב וקלט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי