צפו בתקציר: הפסד רביעי ברציפות להפועל חיפה, 2:0 להפועל חדרה

שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

שרון מימר העלה את קבוצתו זמנית למקום החמישי על חשבון האקסית, שירדה למקום השמיני. לוסיו ומוחמד אבו פאני כבשו, בן והבה וג'ונתן סיסה נפצעו והוחלפו כבר במחצית הראשונה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה לא יוצאת מהמשבר. קבוצתו של חיים סילבס שהפסידה את שלושת מחזורי הליגה האחרונים, קיוותה לצאת לדרך חדשה נגד הפועל חדרה של שרון מימר באצטדיון בנתניה. אך למארחת היו תוכניות משלה והיא השיגה 0:2 מרשים והעמיקה את המאזן העגום בכרמל.

הפועל חיפה דווקא פתחה טוב יותר והייתה קרובה לעלות פעמיים ליתרון לאחר הזדמנויות של לאלה וזמיר בדקות ה-20 וה-21 בהתאמה, אך אג'ידה הצליח להדוף והחצי הראשון ייזכר בעיקר בשל פציעותיהם של הבלמים ג'ונתן סיסה ובן והבה, שפונו מהמגרש ועלולים להיעדר לתקופה ממושכת.


אכזבה קשה בהפועל חיפה. מהארן לאלה (אודי ציטיאט)

למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת וזאת הייתה דווקא הפועל חדרה שעלתה ליתרון בדקה ה-50 לאחר שער נהדר של לוסיו. הלחץ של המארחת המשיך ואבו פאני מצא את השער השני של חדרה עם בעיטה נהדרת לא פחות מזאת של הברזילאי מחוץ לרחבה. מנגד, חיים סילבס שידר פאניקה, ביצע את כל החילופים בשלב מוקדם וקבוצתו נראתה כבויה מתמיד.

בעקבות הניצחון, הפועל חדרה של שרון מימר שניצח את האקסית, עלתה באופן זמני למקום החמישי והיא במחזור הבא תצא למגרש הצפוני בליגה בקריית שמונה. מנגד הפועל חיפה שירדה למקום השמיני, תקווה להשיג נקודות ראשונות אחרי ארבעה משחקים נגד מ.ס. אשדוד.


מוחמד אבו פאני חוגג (אודי ציטיאט)

הרכבים
הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין חסן, ג'ונתן סיסה (גלעד אברמוב 28), ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, דניאל סולומון, מוחמד אבו פאני (סלים עמאש 83), דידיה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו (יונתן לוי 87).

הפועל חיפה: יסמין בוריץ', סער פדידה, בן והבה (גילי ורמוט 43), גיא משפתי, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, פרנסיסיקו ג'וניור (עדן בן בסט 67), גידי קאניוק, נס זמיר (ענר שכטר 75), מהארן לאלה.


חיים סילבס ושרון מימר (אודי ציטיאט)

מהלך המשחק
הזדמנות ראשונה להפועל חדרה בדקה הרביעית. לוסיו קיבל כדור ארוך מגולדנברג ובעט מזווית קשה ברגל שמאל, בוריץ' היה במקום ותפס. בדקה ה-18 אבו פאני ניסה להכניע את בוריץ' עם כדור חופשי מ-30 מטרים. הכדור פגע ברצפה בדרך והבוסני הדף לקרן.

הפועל חיפה הגיעה סוף סוף להזדמנות ראשונה בדקה ה-21, גידי קאניוק מצא את מהארן לאלה עם כדור על מגש והחלוץ בעט כדור שטוח, אותו הצליח אג'ידה להדוף. כעבור דקה לאלה מצא את זמיר בצד ימין והאחרון בעט חזק מצד שמאל, אג'ידה הרחיק לקרן.


ג'ונתן סיסה. שוב נפצע (אודי ציטיאט)

רגע קשה לג'ונתן סיסה. הבלם חזר להרכב אחרי חודשיים אבל שוב נפצע והוחלף בדקה ה-28 על ידי אברמוב. בדקה ה-38 גידי קאניוק ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, ששרקה ליד הקורה הימנית של אג'ידה. מתפרצת מצוינת של חדרה בדקה ה-40 הסתיימה ברגליו של זיקרי שבעט מחוץ לרחבה מעל המסגרת. גם הפועל חיפה ביצעה חילוף כפוי במחצית הראשונה. ובן והבה התלונן על קרע בשריר התאומים ופונה מהמגרש. גילי ורמוט עלה במקומו בדקה ה-43.

הפועל חדרה עלתה ליתרון בדקה ה-50, לוסיו קיבל כדור ברחבה והכניע את בוריץ' עם פצצה ברגל שמאל, 0:1 למארחת. מהארן לאלה כמעט מצא את השוויון אחרי ארבע דקות לאחר בעיטה חזקה למרכז השער שנהדפה על ידי אג'ידה. התקפה נוספת להפועל חדרה.

בדקה ה-69 מוחמד אבו פאני שחרר טיל מחוץ לרחבה, בוריץ' על קצות אצבעותיו הדף לקרן. בדקה ה-73 אבו פאני כבש את השני לזכות חדרה עם גול אדיר מחוץ לרחבה. 0:2 לחדרה, הפועל חיפה בדרך להפסד רביעי ברציפות. חדרה כמעט כבשה את השלישי, בדקה ה-83 רועי זיקרי מצא את קוגבניה שבעט מקרוב ובוריץ' הציל את הפועל חיפה ממבוכה.


חיים סילבס (אודי ציטיאט)

 בן והבה פונה מהמגרש במחצית הראשונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי