בחדרה מרוצים: "הניצחון הכי חשוב שלנו", חשש שסיסה גמר את העונה

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה של מימר העפילה למקום החמישי לאחר משחק שהוגדר כ"להיות או לחדול": "הוא הכין אותנו נהדר". הבלם עשוי להיות מוקפא בעקבות הפציעה, במועדון הבהירו לגבי לוסיו: "לא ישוחרר בפחות ממאה אלף יורו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה היה לחץ גדול לפני המשחק נגד הפועל חיפה, עד כדי כך שבמועדון הגדירו את ההתמודדות כמשחק של 'להיות או לחדול'. החניכים של שרון מימר עמדו במשימה ובגדול ועם ה-0:2 אתמול (שבת) העפילו למקום החמישי בטבלה. "זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה", אמרו בחדרה והוסיפו: "השחקנים הגיעו ממוקדים, מימר הכין אותם בצורה נהדרת".

מה שהעיב על הניצחון היה הפציעה של הבלם ג'ונתן סיסה. הבלם עלה לשחק לאחר שנעדר תקופה ממושכת בשל פציעה ונאלץ לצאת כבר במחצית הראשונה. החשש הוא שהבלם סובל מפציעה חמורה שתגרום לו להחמיץ את כל העונה. בחדרה כבר חושבים כיצד להתמודד עם המצב. אחת האופציות היא להקפיאו ולהחתים בלם זר במקומו.

סוגיה נוספת שמעסיקה את המועדון היא עתידו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרינאו שכבש שער גדול במשחק. לוסיו זכה להתעניינות של מספר קבוצות וביניהם עירוני קריית שמונה שאף פנתה לחדרה והציעה 25 אלף דולר תמורת שחרורו. בחדרה קבעו כי תג המחיר של החלוץ יהיה 300 אלף דולר ורק תמורת סכום דומה הברזילאי יעזוב בחלון ההעברות הקרוב. "פחות ממאה אלף דולר אין על מה לדבר".


ג'ונתן סיסה. הבלם גמר את העונה? (אודי ציטיאט)

שחקן נוסף שזכה למחמאות היה ויסאם רבאח שנחשב לשחקן היציב במרכז ההגנה. רבאח אמר לאחר המשחק: "כיף לנצח, במיוחד אחרי שני משחקים בהם לא הצלחנו לעשות זאת. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא". הבלם התייחס לשינויים הגדולים במרכז ההגנה בשבועות האחרונים: "לצערי היו לנו פציעות רבות. חלק מהפצוים חוזרים. לא פשוט לשחק עם בלם אחר בכל משחק, אבל אנחנו קבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי