בבית"ר ביקרו את ההגנה, וארן עקץ: "כל חורף מדברים על עתידי"

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

מגבו חטף על הופעתו, שחקנים הודו: "עם הגנה כזאת, נגד מכבי ת"א זה יהיה אסון". החלוץ, ששלח השבוע מסר ללוי וצוותו, ענה למבקרים: "בסוף אני מוכיח במגרש". וגם: החשש שהתפוגג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רק במהלך השבוע, כשרוני לוי הרגיש שמשהו בקבוצה שלו משתנה, הוא נכנס לחדר ההלבשה וערך עם השחקנים אסיפה קצרה. "היה משחק טוב, אבל זה לא מספיק. אתם חייבים לתת יותר, חייבים המשכיות", אמר להם לוי כשהרגיש התרופפות מסוימת. היכולת של בית"ר, למרות המאזן המופלא במחזורים האחרונים, לא הספיקה ללוי.

בית"ר ספגה שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים, אבל אתמול (שבת) היא ספגה מאיסמעיל ריאן צמד בארבע דקות. רגע לפני השער הראשון, שניים משחקני ההגנה, ורדסקה ומגבו, ספגו צהוב חמישי ולא ישחקו בגביע. "נראינו נורא בדקות האלה, בין הדקות הכי גרועות שלנו הגנתית העונה. יצאנו מריכוז, אם זה יקרה מול מכבי תל אביב זה יהיה אסון", אמר אחד השחקנים בסיום. מגבו, אגב, ספג ביקורת על היכולת ההגנתית שלו אתמול. במועדון שוב מאוכזבים מכמות הקהל, לאחר ש-6,000 אוהדים בלבד הגיעו אתמול ובמועדון ירחיבו את הקמפיין שקורא להם להגיע לטדי.

לנקודת האור אתמול קוראים אנתוני וארן. רק בשבוע שעבר הוא שלח מסר ברור לצוות המקצועי, לוי ובניון, כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה. מה שסלל את הדרך שלו להרכב בשני המחזורים האחרונים היה הפציעה של ליוואי גרסיה, ואתמול גם הצהובים של פלומיין, אבל בשורה התחתונה – חלוץ בית"ר מוכיח שוב לרוני לוי שאולי כדאי להתעקש עליו קצת יותר. "לא נביא סתם שחקן לבית"ר בינואר", אמר אתמול גורם בכיר במועדון. "אם לא נביא משהו שהוא מעל מה שיש עכשיו, אולי אפילו בכמה רמות, לא נחתים בכוח. יש לנו חלוצים טובים, זה יהיה צריך להיות שחקן התקפה בסדר גודל של קבוצה גדולה, ולא שחקן לסגל".


גם לא ישחקו בגביע בשבוע הבא. ורדסקה ומגבו (דני מרון)

לוי ובניון ממשיכים לחפש בינתיים, בתקווה שמשה חוגג יאשר להביא שחקן חופשי אמנם, אבל ככל הנראה עם שכר שהוא מעל הממוצע בקבוצה שלו. ומה יקרה לוארן אם יגיע שחקן כזה? בצוות המקצועי עדיין לא חושבים על מה יקרה מחר. הפנים, אומרים במועדון, בעיקר למכבי תל אביב, אבל קודם כל הם מחזיקים אצבעות לתוצאה טובה במשחק העונה מחר. "אם אפשר תיקו במשחק הזה – זה לא רע", הודה אתמול וארן. "העתיד שלי? שימו לב שכל חורף זה אותו דבר. בסוף אני מוכיח במגרש שאני יכול לשחק בבית"ר". עוד הוא הוסיף: "אנחנו לא רגילים לקבל גולים כאלה, גולים בכלל. אבל יש ימים כאלה. צריכים לדעת להמשיך".

החגיגה של השער השני עדיין לא מונעת את הביקורת של הצוות על מה שקרה אתמול על כר הדשא. הקבוצה הייתה חשופה מאוד בחלק ההגנתי ועל כך הביקורת של לוי שישב ביציע ותפס את הראש אחרי השער השני של ריאן. עלי מוחמד לא תפקד וספג צעקות במהלך המשחק מעוזר המאמן שניהל את המשחק, חיים שאבו. "איבוד כדור שלו כמעט גמר את המשחק, ריאן יכול היה לכבוש שלושער תוך שש דקות", אמר על כך אחד מחבריו לקבוצה.


וארן מנסה למהר אחרי שער נוסף, בית"ר צברה נקודה בלבד (דני מרון)

בדיעבד, שחקנים הצביעו בסיום המשחק על החיסרון המרכזי שלהם בשלישיית הקישור – דן איינבינדר המוצהב, שלא שיחק. "הוא משרה המון שקט באמצע, החיסרון שלו היה גדול מאוד – אבל זאת לא סיבה מוצדקת מאיך שנראינו. עד הגול הראשון שלטנו, זאת הייתה הפתעה גמורה", אמר אחד השחקנים ללא קשר לקפטן אופיר קריאף, שהיה קרוב לכיבוש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וענד גם את סרט הקפטן. אגב, גדי קינדה שסבל מעומס הוחלף במחצית השניה כדי לא לסכן אותו לקראת מכבי תל אביב. אנטואן קונטה ייבדק בתקווה שיהיה כשיר להתמודדות.

החגיגות של ריאן, אגב, העלו קריאות בודדות מאוהדים מהיציע. בבית"ר היה מי שהודה אתמול כי עלה חשש שהעניין יתפתח לאלימות מילולית גדולה יותר, אבל נרגעו כשהקריאות התמקדו דווקא בשחקני הקבוצה ובשריקות בוז בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי