גל לוי צפוי להיות הראשון שישוחרר מב"ש, בדרך לראשל"צ

גל לוי
גל לוי | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי הקשר ששותף העונה רק בשני משחקי ליגה כמחליף מבוקש על ידי הקבוצה מהליגה הלאומית במדיה גדל, הקבוצות כבר מנהלות מו"מ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חלון העברות של חודש ינואר הגיע ואיתו גם השינויים בסגל של הפועל באר שבע. לצד צירופו של הקשר-חלוץ הברזילאי פאוליניו, שיעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל רעננה, בבאר שבע גם מדללים את הסגל.

לספורט1 נודע כי הראשון לעזוב על פי המסתמן יהיה הקשר גל לוי, שמחוזר על ידי הפועל ראשון לציון שמחפשת לשדרג את הסגל במסגרת מאבקי העלייה לליגת העל. לוי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של ראשון לציון ובמהלך השנים שיחק גם במכבי פתח תקוה והפועל רמת גן. בעונה החולפת רשם 39 הופעות במדי הפועל פתח תקוה וכבש 12 שערים בכל המסגרות.

הקיץ חתם לוי בהפועל באר שבע לשלוש עונות במסגרת ההחלטה להצעיר את הסגל והוא שותף בתחילת הקמפיין האירופי ואף כבש שער במשחק החוץ מול לאצ'י האלבנית, אך כשהחלה העונה הוא מצא עצמו משחק אחר משחק מחוץ לסגל ובקושי זכה לדקות. למעשה, עד כה שותף לוי בשני משחקי ליגה בלבד כמחליף (במחזור השני מול הפועל חדרה ובמחזור העשירי מול נס ציונה). בבאר שבע מחפשים לדלל את הסגל ולאפשר למשחק שחקנים שלא שיחקו עד כה לצבור דקות משחק עד לסיום העונה ובין הנהלת ראשון לציון והפועל באר שבע כבר נפתח משא ומתן בעניין, שיושלם ככל הנראה ביממה הקרובה.


יעזור לראשל"צ לשוב לליגת העל? לוי (אודי ציטיאט)

לוי הוא כאמור הראשון שצפוי להשתחרר מהסגל של באר שבע, אך בהחלט לא האחרון. בבאר שבע מעוניינים להשאיל עד לתום העונה את הקשר הקוסטה ריקני, ג'ימי מרין, שלא נכלל אתמול במשחק למשחק מול הפועל תל אביב וכן את קשר הנבחרת הצעירה, תומר יוספי, שלא זכה אתמול לדקות בהפסד להפועל תל אביב. בנוסף, בבאר שבע מצפים להשתחרר מהחוזה של הבלם הוותיק, שיר צדק, שלא נמצא בתכניות המקצועיות. צדק שמחזיק בחוזה של 200 אלף דולר לעונה (לא כולל פרמיות ובונוסים), מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי נתניה, הפועל ת"א ובני יהודה. גם הקשר הצעיר עמראן אלקרינאווי שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של בכר בכר, מועמד לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי