נתניה הגישה הצעה לצדק, תיענש על נהמות בשני משחקים?

שיר צדק
שיר צדק | מאור אלקסלסי

לאור הפערים בשכרו של בלם ב"ש, ברקת תכריע לגבי קיום העסקה. וגם: היקה עשוי לעזוב ופנייה כבר נעשתה לעזרא, תובע ההתאחדות ציין קריאות גזעניות שנשמעו גם במשחק נגד נס ציונה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (שני) כי הבלם יובל שדה הושאל לעירוני רמה"ש עד תום העונה. הבלם הצעיר בן ה-19 רשם העונה הופעה אחת בלבד בליגה, במהלך ההפסד 4:2 למ.ס אשדוד ועוד שלוש הופעות נוספות בגביע הטוטו.

כפי שפרסמנו, המועמד להצטרף לחיזוק ההגנה הוא בלם הפועל ב"ש, שיר צדק, כאשר נתניה כבר העבירה לבלם הצעה כספית שעדיין רחוקה משכרו בב"ש וכרגע מחכים בקבוצה לשמוע מבעלי הפועל ב"ש, אלונה ברקת האם היא מוכנה להשלים את שכרו.

בינתיים, שחקן נוסף אשר מבוקש הוא קשר אומוניה נוקוסיה, חן עזרא, אשר אליו נתניה פנו רשמית בימים האחרונים. סוכנו של עזרא, ניר אמיר, עתיד לדבר עם מועדונו הנוכחי של עזרא, שכרגע הקפיא את שחרורו לאחר הפסד הקבוצה ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

חן עזרא. יחזור לישראל? (דני מרון)

מי שעשוי לשלם את המחיר אם יצורף עזרא, הוא הקשר יחמיר היקה. לספורט1 נודע, שבימים האחרונים העבירו בנתניה מסרים לסביבתו של השחקן, כי בקבוצה לא יעמדו בדרכו של האלבני, אם ימצא קבוצה אחרת. נראה, כי כאשר יגיע לנתניה שחקן בעמדה של היקה, הקשר ייפרד מהקבוצה כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

בתוך כך, תובע ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין ניר רשף, החליט היום בצהריים להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות במשחק מול הפועל כפ"ס לעברו של החלוץ בנג'מין קוקו. יתר על כן, ציין התובע כי נתניה תועמד לדין גם על אירועי המשחק מול סקציה נס ציונה באמצע השבוע שעבר, אז נשמעו נהמות בדקה ה-80 כלפי שחקני נס ציונה וכמו כן נזרק לעברו בקבוק מים של ליטר וחצי לאחר הרחקתו של אלמוג כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי