יעקב שחר לאוהדים: "זו הייתה הצגת כדורגל, נשפר את הטעון לשיפור"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בעלי מכבי חיפה פנה לאוהדים לאחר ה-4:3 למכבי ת"א במשחק העונה: "ערב שהוסיף כבוד". במועדון זעמו על משחק ההגנה וסיינסבורי ופוקס ספגו ביקורת: "אי אפשר לספוג ארבעה שערים ולחשוב על אליפות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי חיפה הבוקר (שלישי) לאחר משחק העונה, שנגמר עם הפסד נוסף – השני העונה נגד מכבי תל אביב, והפעם 4:3. החלוץ מוחמד עוואד שכבש שער שוויון והיה יכול לנצח את המשחק, היטיב לתאר את ההרגשה כשאמר בעמדת הראיונות: "לא אוכל ללכת לישון הלילה".

הכעס במועדון היה על משחק ההגנה, במיוחד במחצית הראשונה בה הגיעה מכבי תל אביב למספר רב של מצבים. "אסור לנו לעשות טעויות כאלה בהגנה", אמרו בחיפה בסיום, והוסיפו: "קבוצה שסופגת ארבעה שערים בבית לא יכולה לחשוב על אליפות. השחקנים הוכיחו אופי וחזרו פעמיים למשחק, ובכל זאת יצאנו ללא נקודות". בתזמון גרוע מאוד מבחינתם, ספגו הירוקים לראשונה העונה ארבעה שערים.

למרות זאת, נשיא המועדון יעקב שחר העביר הבוקר מסר מעודד באמצעות האתר הרשמי: "אתמול חווינו הצגת כדורגל שהוסיפה כבוד רב לכדורגל הישראלי. את הפרשנות אניח לפרשנים. אנו נשפר את הטעון לשיפור ונמשיך להתקדם ליעדים שהצבנו לפנינו. כפי שראיתם האצטדיון אמש היה מלא ואני מתנצל בפני הרבים שנותרו ללא כרטיסים. להעביר אירוע רב משתתפים שכזה באפס תקלות (אני לא מתייחס לאיחור בפתיחת המשחק), מוסיף גאווה ואני מודה לכל מי שלקח חלק: אנשי המועדון שלנו, אנשי האצטדיון, האבטחה והמשטרה. תודה מיוחדת לאוהדים הרבים שתמכו בשחקנים והוסיפו הרבה מאוד צבע לאירוע הנפלא".

עיקר הביקורת הופנתה לבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, שהראה יכולת ירודה במשחקים האחרונים ולא מן הנמנע כי עאיד חבשי יקבל הזדמנות מחודשת בהרכב של בלבול. גם הקשר ז'אנדו פוקס, שפתח לראשונה בהרכב על חשבונו של נטע לביא המוצהב, התקשה מול הקישור של הצהובים. "פוקס שחקן טוב, אבל הוא לא יכול לשחק בעמדת הקשר האחורי", אמרו בקבוצה. כעס נוסף היה על כל שחקני הקבוצה על כך שבתוספת הזמן הפקירו את ההגנה, מה שהביא לשער הניצחון של מכבי תל אביב. גם המגן סאן מנחם כעס על השער הרביעי וירד בכעס לחדר ההלבשה עם שריקת הסיום.


ז'אנדו פוקס (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך, מה שהרשים לא פחות מהמשחק – המופע של הקהל הירוק. תצוגת העידוד של האוהדים הירוקים, שזרקו קונפטי לפני שריקת הפתיחה וגרמו לעיכוב של 20 דקות בפתיחת המשחק, תגרום להעמדת הקבוצה לדין עקב האיחור בשריקת הפתיחה ובנוסף הקבוצה צפויה לעונש בעקבות השלכת חפץ על יונתן כהן עוד בשלהי המחצית הראשונה. להבדיל, בסיום המשחק בחרו אוהדי הקבוצה להישאר דקות ארוכות ביציעים ומחאו כפיים לשחקנים למרות ההפסד הכואב.

אוהדי מכבי חיפה והקונפטי. המנהלת תעמיד את הקבוצה לדין? (מאור אלקסלסי)
אוהדי מכבי חיפה והקונפטי. המנהלת תעמיד את הקבוצה לדין (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, במועדון הירוק יתחילו בימים הקרובים להעלות הילוך בכל הקשור לחיזוק בחלון ההעברות של ינואר, כאשר בימים הקרובים תיערך שיחה נוספת בין נציגי המועדון לבין נציגיו של פוקס על מנת לקבל החלטה לגבי עתידו. כפי שפרסמנו בסוף השבוע, הירוקים כבר הודיעו לקשר שהיו רוצים בהישארותו, אבל רצונו של השחקן לעזוב יביא ככל הנראה לפרידה.

שחקן נוסף שיושאל הוא איקוום אוטין, במטרה להביא שני זרים לקראת המחצית השנייה של העונה. בלבול הצהיר לאחרונה כי מעוניין בקשר עושה משחק, ועמדה נוספת שמעניינת את הירוקים היא עמדת הקשר האחורי. גם מגן ימני ישראלי צפוי להגיע, כאשר גם עמדת הבלם עשויה לקבל שחקן נוסף בתנאי שרמי גרשון אינו יוכל לחזור למגרשים בשבועות הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי