איגוד השופטים גיבה את ליאני: הפנדל לזכות מכבי ת"א היה מוצדק

לירן ליאני
לירן ליאני | דני מרון

בעיטת העונשין, לאחריה כבש יונתן כהן את השער הראשון שלו במשחק העונה המטורף בסמי עופר, התקבלה בהחלטה נכונה - כך פסקה הוועדה המקצועית. החלטות השופטים מהמשחקים הנוספים במחזור זכו לגיבוי דומה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההדים ממשחק העונה הענק שראינו אתמול (שני) בסמי עופר, שהסתיים ב-3:4 של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, מסרבים לשקוע. איגוד השופטים פרסם היום אחרי הצהריים את מסקנותיו מאירועי המחזור ה-17 של ליגת העל, והתייחס גם לפנדל שנשרק לחובתה של מכבי חיפה במצב של 2:2.

כזכור, הפנדל נשרק מספר דקות לאחר ביצוע העבירה עצמה, כיוון שהמהלך לא הושלם והכדור לא יצא מתחומי המגרש. לאחר שהמשחק הופסק ניצל השופט לירן ליאני את המצב על מנת לבחון עם שופטי המסך האם ז'אנדו פוקס נגע ביד ברחבה, ופסק שאכן מגיעה למכבי ת"א בעיטת עונשין. יונתן כהן בעט אותה, ואחרי שהשוער ג'וש כהן הדף הוא שעט על הריבאונד וכבש את ה-2:3 בדרך לניצחון. בסיום המשחק מאמן הירוקים מרקו בלבול אף התייחס בקצרה לאירוע וטען שייתכן כי ההחלטה לא היתה מוצדקת, אך חזר בו לאחר מכן.

על פי הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, שבחנה את המקרה מקרוב, ליאני צדק בהחלטתו ופעל כמצופה. בנוסף, הוועדה גיבתה את כל החלטות השופטים מהמחזור האחרון – כולל השער של מכבי נתניה נגד הפועל כפר סבא שהיו טענות לכך שהובקע בנבדל, השער של קריית שמונה נגד בית"ר שאושר למרות טענות דומות, שער נוסף באותו משחק לזכות בית"ר שנפסל בגלל נבדל מוצדק ושלוש החלטות במשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל רעננה.

יונתן כהן. אחד השערים שהפכו אותו לכוכב המשחק (דני מרון)
יונתן כהן. אחד השערים שהפכו אותו לכוכב המשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי