קינדה שוחח עם הצוות המקצועי, צפוי לחזור לאימון המסכם

גדי קינדה
גדי קינדה | אודי ציטיאט

קשר בית"ר י-ם עדיין לא מתאמן, אך סוכם כי ינוח בשל עומס. אזולאי לא יהיה בסגל למכבי ת"א עקב פציעה, וארן תורגל במקומו. הקבוצה הודיעה שפלומיין וגרסיה בספק, אך ישנה אופטימיות לגביהם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, כשהבשורה העיקרית שהגיעה ממשחק האימון אתמול (חמישי) היא היעדרותו של שלומי אזולאי, שיחמיץ את המשחק.

כזכור, אזולאי נפצע במשחק האימון אתמול מול בית"ר תל אביב/בת-ים כשנכנס כמחליף לדקות בודדות ויצא בשל כאבים בשריר הירך האחורי, ולא התאמן לאחר מכן. מי שפתח אמש היה אנתוני וארן, מתוך ידיעה שאזולאי לא כשיר לחלוטין.

פרדי פלומיין לא לקח חלק גם הוא באימון הקבוצה, אך הוא צפוי לחזור בהמשך. ליוואי גרסיה. ששיחק אתמול. נח באימון הבוקר בשל עומס. בבית"ר הודיעו כי קינדה, אזולאי פלומיין וגרסיה בספק, אך נראה כי רק אזולאי לא ייכלל בסופו של דבר בסגל של רוני לוי. גדי קינדה מקבל מנוחה אבל ההערכה היא שיהיה כשיר.


קינדה. צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב (דני מרון)

בשיחה שקיים קינדה עם הצוות המקצועי הובהר לשחקן כי הוא ימשיך לנוח עד יום שישי, ובין הצדדים סוכם כי ייטול חלק בשני האימונים האחרונים לקראת המשחק מול מכבי ת"א. דן איינבינדר צפוי לפתוח בהרכב כשלצדו עלי מוחמד. עדיין לא ברור מי השחקן השלישי שיפתח לצדם, אך נראה כי זה יהיה קינדה. בהיעדרו, אופיר קריאף תורגל לצדם.

עידן ורד, שלפני כשבועיים סוכם עימו על חזרה הדרגתית למגרשים, שותף אתמול במשחק האימון. כזכור, הקשר והצוות המקצועי קבעו שיחזור תוך מספר שבועות למגרשים. תחילה, שקלו השבוע לאפשר לו לקבל מספר דקות מול בני ריינה בגביע המדינה, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא. ביום ראשון הקרוב הנושא צפוי להיסגר.

אנטואן קונטה עדיין בצרפת, אך יחזור ארצה וייצפה במשחק מהיציע, לאחר שנבדק באמצעות רופא מטעמה של פריז סן ז'רמן. במועדון מאפשרים לשחקן את האפשרות לחזור בקצב הדרגתי כדי לא לסכן אותו.


קונטה. בבית"ר מאפשרים לצקפתי לחזור בקצב הדרגתי (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי