בנתניה לא אהבו את פסילת השער: "למכבי חיפה לא היו פוסלים"

ניקיטה רוקאביצה, אלמוג כהן
ניקיטה רוקאביצה, אלמוג כהן | דני מרון

שיחה בין ראשי נתניה לברקת בנוגע לצדק, תכריע לגבי הצטרפותו. מלמד סובל מדלקת במפשעה, יתכן שישותף מול ב"ש. אלמוג כהן: "ידעתי שבהפסדים הביקורת תהיה עליי, צריך להשתמש ב-VAR כמו באנגליה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (שבת) 2:0 למכבי חיפה, כשלצד היכולת הלא רעה של היהלומים, בקבוצה של דראפיץ' וברדה לא אהבו את החלטת השופט דניאל בר נתן לפסול את שער היתרון של רועי קהת שיכול היה לשנות את המשחק. בסיום המשחק מחו בנתניה אצל המשקיף, כשגורם במועדון אמר בסיום המשחק על ההחלטה: "אם זה היה בצד השני, לא היו פוסלים את השער".

בקבוצה יתרכזו בשבוע הקרוב בהכנת השחקנים למשחק החשוב בגביע מול הפועל ב"ש ביום חמישי, כאשר קיימת אופטימיות לגבי שיתופו של החלוץ גיא מלמד שסבל מרגישות במפשעה ובהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי, הוחלט שלא לסכנו. החלוץ עבר בשבוע שעבר צילום שהראה דלקת קטנה במפשעה ולאור השבוע העמוס שיכלול מפגשים עם ב"ש ובית"ר ירושלים, הוחלט שינוח.

ב-48 השעות הקרובות צפויה שיחה בין ראשי המועדון לבעלי הפועל ב"ש, אלונה ברקת בנוגע לשיר צדק, כאשר בנתניה מקווים שברקת תתגמש ותעניק פיצוי מספק לבלם, מה שיאפשר את העברתו עוד השבוע. בנוגע לחן עזרא, בקבוצה הגישו לקשר הצעה כספית נמוכה, כאשר בסביבת השחקן מחכים לראות אם קבוצתו אומוניה ניקוסיה תשחררו ובכמה תהיה מוכנה לפצותו.


שחקני נתניה מאוכזבים. הפסד ביתי צורב (דני מרון)

"שיחקנו כדורגל טוב ואני חושב שהיה משחק מאוד קצבי. לצערי הם כבשו ראשונים ויש להם איכויות גדולות בהתקפה. הם נתנו את הגול בדקות טובות שלנו אבל ה-DNA שלנו הוא ללחוץ כל קבוצה ולשחק כמו היום. גם אם חלק מהמשחקים נצטרך להפסיד", אמר אלמוג כהן הקפטן.

על העונה של קבוצתו אמר: "אפשר לחלק את העונה הזאת לשניים: עד רעננה ואחרי רעננה, אז ראינו קבוצה שמשתפרת, לוחצת ומשחקת כדורגל. קבוצה שהקהל שלנו רוצה לראות. עד אז, העונה הייתה כישלון. יש לנו משחק על כל העונה מול ב"ש. אם נשחק כמו אתמול ונדע לכבוש, ננצח ואני בטוח בזה". איך מתאוששים מנטלית? "מבחינה מנטלית, הקבוצה מאוד השתפרה והתבגרה. העבודה שלי בתור קפטן וגם של המאמנים היא להרים את השחקנים לקראת יום חמישי".

על המפגש שלו מול ב"ש: "אני אוהב את הפועל ב"ש. גדלתי שם ולכן אני לא שוכח מאיפה באתי. עכשיו אני שחקן נתניה וכל המשפחה שלי גרה בעיר. אני שמח להיות פה. ההחלטה להגיע לפה הייתה מצוינת".


דראפיץ אחרי פסילת השער (דני מרון)

על השימוש ב-VAR: "אני חושב שאנחנו לא משתמשים בו בצורה נכונה. לא צריך לעצור את המשחק כשיש בדיקה. צריך לתת למשחק להימשך ואפשר לבדוק תוך כדי משחק, כמו באנגליה. זה מפריע לקצב המשחק כי בסופו של דבר הקהל רוצה לראות משחקים בקצב".

על הביקורות נגדו: "כשנתניה הביאה אותי ידעתי לאן אני בא. ידעתי שבהפסדים תהיה ביקורת עליי וכשיהיו ניצחונות, זה יהיה על שחקנים אחרים. עברתי המון בקריירה וכמה שזה יישמע מצחיק, זה לא מזיז לי. זה חלק מהמקצוע וצריך לדעת לקבל את זה יפה. התפקיד שלכם לבקר והתפקיד שלי הוא לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי