מנשה זלקה הגיב לביקורות: "חרפה? כל האמצעים כשרים"

מנשה זלקה
מנשה זלקה | דני מרןם

שחקן הפועל חדרה התייחס לטענות על כך שקבוצתו בזבזה זמן ב-0:1 בק"ש: "זה קורה בכל העולם וגם בכדורגל שלנו. אנשים נלחמים על הפרנסה שלהם". וגם: המחזור הקרוב נגד מכבי ת"א וחלקו של אורן גולן בהצלחה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"זה קורה בכל העולם וגם בכדורגל שלנו, אבל אני ממש לא מסכים שזו חרפה. כל האמצעים כשרים על מנת לנצח". כך הגיב הערב (ראשון) מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה, לביקורות על כך שהוא וקבוצתו בזבזו זמן במהלך הניצחון בקריית שמונה.

זלקה סיפר בתוכנית הספורט של 103FM: "היה כדורגל סביר וטוב בחצי הראשון עם מצבים לשתי הקבוצות. בחצי השני אני מסכים שהכדורגל לא התעלה לרמה גבוהה, אבל העיקר זה הנקודות שהשגנו במגרש מאוד קשה. הייתה לנו מחצית שנייה רעה, אך טוב לתקן אחרי 0:1 בחוץ נגד קבוצה שנלחמת איתנו חייה".

על בזבוזי הזמן במהלך המשחק: "זה היה רק בדקות האחרונות וזה סופר לגיטימי. אם ק"ש הייתה מובילה, היא לא הייתה משחקת טיפה יותר לאט?. זה קורה גם נגד הפועל חדרה. שחקני הפועל ת"א, למשל, נשכבו על הדשא כשהם ניצחו אותנו. זה חלק מהכדורגל. אנשים רוצים להילחם על הנקודות ועל הפרנסה שלהם וזה בסדר".

חלקו של אורן גולן בהצלחה של הפועלח חדרה: "אורן הוא איש מקצוע משכמו ומעלה ורואים את זה בבחירת המאמנים שלו. אף אחד לא ספר את אורי גוטמן ואת ניסו אביטן לפני שהם הגיעו לכאן והם הצליחו. גם שרון מימר ברוך השם מצליח ועוד יצליח. אורן איש מקצוע טוב וצריך לתת את הקרדיט גם למאמנים. אני מכיר את אורן הרבה שנים. הוא בן אדם שמבין כדורגל, איש שקול ורגוע, שמבין עניין וכולנו סומכים עליו. לא סתם ראש העיר שם אותו בראש הספינה שנקראת הפועל חדרה".

על משחק הבית נגד מכבי תל אביב במחזור הקרוב והמטרות לקראת המשך העונה: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה. בעונה שעברה יצאנו בהצהרה שהמטרה היא פלייאוף עליון ואחר כך לא ניצחנו משהו כמו שמונה משחקים. ברור שאני ווינר ושאני רוצה לנצח גם נגד קבוצה חזקה כמו מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי