קלינגר: "צניעות זו לא תכונה חזקה שלי, אך עלינו לנהוג כך"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

מאמן הפועל ת"א סופר כבר שלושה ניצחונות רצופים והוא במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון: "רודריגס נכנס טוב, נתתי לאולהה יותר מדי דקות". אלישע לוי לאחר הבכורה: "היה חסר מחץ. סורו? ייתכן שיעזוב, נצטרך להתחזק"

(גודל טקסט)

שוב אצטדיון בלומפילד אירח משחק תחת גשם שוטף ו-4,500 הצופים שהגיעו מצאו את עצמם פעם נוספת עוזבים אותו רטובים מכף רגל ועד ראש, אבל מה ששוב חזר על עצמו היה ניצחון דרמטי של הפועל תל אביב. האדומים רשמו על חשבון בני יהודה ואלישע לוי, בהופעת הבכורה שלו על הקווים בכתום, את ניצחונם השלישי ברציפות והפעם היה זה עומרי אלטמן שבדקה ה-77 קבע 1:2 שהקפיץ את ניר קלינגר למקום השביעי בליגת העל.

בסיום המשחק אמר המאמן המנצח ניר קלינגר: "בני יהודה נתנה לנו פייט לא רע בכלל, אבל אני חושב שהיינו ראויים לניצחון היום. שלטנו במשחק, ניסינו ללחוץ, עשינו חילופים התקפיים כדי להכריע את המשחק. אני שמח שזאת התוצאה הסופית".

התקרבו לפלייאוף העליון: "כל קבוצה שמנצחת משחק או שניים מתחילה לדבר על פלייאוף עליון ואחרי משחק או שניים חוזרת לפלייאוף התחתון. בסיבוב השני תמיד קבוצות תחתית לוקחות יותר נקודות. אנחנו כרגע בסוג של 'בריחה קדימה'. צניעות זו לא התכונה הכי חזקה שלי, אבל עדיין אני חושב שאנחנו צריכים להיות צנועים. הקרדיט כולו לשחקנים, אנחנו עובדים קשה. צריך צניעות ושקט, בלי כותרות. נמשיך לעבוד קשה".


"בלי כותרות". קלינגר כבר קרוב לשישייה הראשונה (דני מרון)

עוד אמר קלינגר: "יש לנו עוד דרך לעבור. הדברים יבואו והתוצאות ירחיקו אותנו מאיפה שצריך. אנחנו משפרים את איכות המשחק שלנו. ראינו היום מה סגל יותר עמוק וצירוף שחקנים שמתאימים לנו יכול לתת לנו. החילופים הכריעו את המשחק. בני יהודה באמת עמדה איתנו טוב. הייתה דעיכה במשחק שלנו, אבל ידענו לאזן את המשחק בזכות החילופים. נתתי למייקל אולהה במשחק הראשון שלו חמש דקות יותר מדי, וגם פליפה רודריגס נכנס טוב. הוא יהיה בסדר".

למרות ההפסד, אלישע לוי היה די מרוצה ממשחקו הראשון כמאמן הקבוצה: "התגעגעתי מאוד לחזור לאמן. אף אחד לא מצפה לפתוח ככה עם הפסד, אבל זה הכדורגל. לדעתי המשחק היום היה שווה, היינו שווים נקודה. ספגנו את הגול דווקא בדקות הטובות שלנו. באופן כללי היה קצב טוב למשחק, שהיה מאוד צמוד. הגישה של השחקנים הייתה טובה. היה חסר לנו מחץ, אבל בכל מה שקשור למחויבות ולגישה אני מרוצה".


אלישע לוי. מרוצה מהגישה במשחקו הראשון (דני מרון)


המטרות תחתיו
: "הטבלה מאוד צפופה. נסתכל קדימה, יש לנו את המשחק מול הפועל עפולה בגביע המדינה. נתארגן כדי להמשיך באותה גישה ונצטרך להביא יותר איכויות".

מחאות האוהדים: "לא חסרה לנו תמיכה מהקהל. אני נהנה ואני מרוצה. אני אעשה כל מי שאני יכול, ואני יכול, כדי שהמצב שלנו ישתפר. התקופה האחרונה של בני יהודה מבחינת תוצאות לא מספיק טובה וגם מבחינת האווירה. כולנו ביחד נעשה הכל כדי שהמצב יהיה טוב יותר".

האם איסמעילה סורו יעזוב? "סורו שחקן מצוין והיה מאוד מחויב היום. כבר שאלו את ברק אברמוב במסיבת העיתונאים לגבי זה, יש מצב שהוא לא יהיה פה. נתחיל לראות זרים ולעשות מה שצריך כדי לחזק את הקבוצה. אין ספק שצריך לחזק את הקבוצה".

כובש שער הניצחון עומרי אלטמן, שחגג כמו כוכב ליברפול רוברטו פירמינו, סיכם: "תמיד כיף להבקיע, עוד יותר כיף לנצח. עוד יותר כיף שזה ניצחון שלישי וסוף סוף אנחנו שומרים על עקביות. אין יותר מדי זמן לחגוג, ביום רביעי בני סכנין מחכה לנו בגביע. אין ספק שלהגיע רחוק בגביע זה אחת המטרות הגדולות שלנו. החגיגה כמו של רוברטו פירמינו? זה משהו ביני לבין אח שלי".

עוד אמר הקשר: "הליגה מאוד צמודה, מלבד שלוש הקבוצות שלמעלה. נעשה צעד אחר צעד ואחרי זה נסתכל קדימה. אין ספק שהכל עכשיו יותר רגוע ויותר יציב. יש כאן יותר ביטחון, לא רק לשחקנים, לכל המערכת. הגיע לכאן איזשהו רוגע. אסור לנו לשנייה להרפות, אנחנו צריכים להמשיך ככה ולקחת את הפועל קדימה".


אלטמן עושה פירמינו ומנצח את המשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי