איביץ': "לא מודאג מהפער שהצטמק ממכבי חיפה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב סיכם את המשחק נגד בית"ר ירושלים: "ידענו שיהיה קשה מול בית"ר ולא הצלחנו לפצח את ההגנה שלה. נהיה חייבים להתרכז בהמשך העונה שלנו"

(גודל טקסט)

שבוע לאחר המשחק הגדול שהציגה מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה, האלופה חזרה הערב (שני) לאצטדיון סמי עופר, כשהפעם הצהובים-כחולים היו בעמדת המארחת, זכר לעונש הרדיוס שספגה, ופגשה את בית"ר ירושלים לקרב צמרת גדול, שהסתיים ב-0:0 מאכזב.

המאמן ולדימיר איביץ' סיפר בסיום: "האם משהו לא עבד? מה שלא עבד זה שלא הבקענו. אפשר לראות שנלחמנו עד הסוף. זה נכון שבמחצית הראשונה יצרנו מצב אחד בלבד, אבל החצי השני היה הרבה יותר טוב".

הסרבי המשיך: "ידענו היטב שהם ישחקו הגנתית וינסו לצאת להתקפות מתפרצות עם השחקנים המהירים שלהם באגפים. אולי האנרגיות שלנו בתחילת המשחק לא היו כי טובות, וזה היה היום משחק קשוח מאוד. ונהיה חייבים להמשיך הלאה".


איביץ'. "לא מודאג לגבי הפער שהצטמק" (מאור אלקסלסי)

"לא הצלחנו לפצח את ההגנה של בית"ר. זה לא עניין פשוט להבקיע מולם כי הם משאירים הרבה שחקנים מאחורי קו הכדור". כשנשאל האם המשחק בשבוע שעבר השפיע סיפר: "אני לא חושב. המשחק נגד מכבי חיפה כלל לא השפיע עלינו הערב. היינו ראויים לנצח בו וזהו. אני לא מודאג לגבי הפער שהצטמק בפסגה. פשוט נהיה חייבים להתרכז במשחקים הבאים ולהמשיך העונה שלנו" סיכם.

עומר אצילי הוסיף: "המשחק לא התפתח כמו שרצינו. ציפינו ליותר ויכולנו לעשות יותר. יש משחקים כאלו ועכשיו נצטרך לעבוד קשה יותר כדי לנצח במשחק הקרוב. אני חושב שהמשחק הזה היה טיפה יותר סגור משבוע שעבר כי מכבי חיפה באמת באה לנצח. בית"ר עמדה מאחורה והקשתה עלינו. היינו צריכים למצוא פתרונות, מה שלא קרה".



"בית"ר עמדה מאחורה והקשתה עלינו כל המשחק" (מאור אלקסלסי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי