בית"ר ירושלים פנתה למכבי פתח תקווה לגבי ליאל עבדה

ליאל עבדה
ליאל עבדה | מכבי פתח תקווה

במועדון מהבירה מעוניינים בשחקן ההתקפה בן ה-18, אך אבי לוזון הבהיר כי הנושא לא עומד על הפרק. דודו דהאן העלה תמונה עם גדי קינדה, שצפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. רוני לוי ידרוש חיזוק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הצטרפה בימים האחרונים אחרי שחקן הכנף של מכבי פתח תקווה ליאל עבדה. במועדון אף הגישו הצעה לרכישת הכרטיס של עבדה שנחשב לכישרון הבא אחרי סולומון. לוזון הבהיר כי הנושא לא עומד על הפרק. כזכור גם בקיץ הקודם אבי לוזון דחה על הסף הצעה של בית"ר ירושלים על מנור סולומון, על אף הסכום הגבוה שהציע משה חוגג.

בנושא אחר. אחרי יום סוער בסוגיית גדי קינדה שמבוקש על ידי דאלאס מה-MLS, פרסם דודו דהאן ברשתות החברתיות תמונה משותפת עם שלו גדי קינדה ועם חברו שלום אדרי. בסביבתו של קינדה סיפרו שהקשר הוזמן לארוחת צהריים בגלל עזיבתו הצפויה והוסיפו כי דאלאס היא אחת משתי קבוצות שרוצות להחתים אותו.

גורמים בבית"ר ירושלים אגב טוענים כי ההצעה מארה"ב הגיע לסוכנו של השחקן, אך טרם הוגשה באופן רשמי למועדון. מקורב לעסקה טוען: "עסקת קינדה מתנהלת בין ג'קי בן זקן לדודו דהאן בשלב זה. הובהר לנו שקינדה צריך לעזוב בימים הקרובים, אבל אנחנו מחכים להסכם חתום". אם קינדה אכן יעזוב כפי שנראה כרגע, המאמן רוני לוי צפוי לבקש מההנהלה לצרף שחקן בכיר נוסף לסגל.

 


דודו דהאן עם גדי קינדה. הקשר צפוי לעזוב בימים הקרובים (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי