בלבול לפני נס ציונה: "השחקנים עומדים יפה בעומס"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים לרכוב על המומנטום מהשבוע החולף ולהלחיץ את מכבי ת"א, סיינסבורי יחזור להרכב. לביא: "העייפות לא תהיה בעיה". בלבול: "עתידי במועדון? לא חושב על זה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שבוע לא רע עבר על מכבי חיפה. הירוקים ניצחו את אום אל פאחם משער של ירדן שועה והעפילו לרבע גמר גביע המדינה, ועוד לפני כן, צמצמו את הפער ממכבי תל אביב, שמעדה נגד בית"ר ירושלים, לארבע נקודות בלבד. 

בשבת, הקבוצה של מרקו בלבול תפגוש את סקציה נס ציונה הלוחמנית ותקווה לרכוב על המומנטום ולהלחיץ את הצהובים בקרב הצמרת. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול אמר לקראת המשחק בשבת: "אנחנו רוצים לקחת את האנרגיות וכוח הרצון שלנו מהמשחק נגד נתניה בשבוע שעבר וחשוב לנו גם להתאושש פיזית משלושה משחקים בשבוע. זה לא פשוט כשיש לנו סגל קצר עם הרבה שחקנים צעירים. בינתיים הם עומדים יפה בעומס הזה ונותנים הכל בכל משחק, ננסה להמשיך להביא את הנחישות והאינטנסיביות גם בשבת הקרובה". 

על הפער בצמרת אמר: "אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים להתקדם ממשחק למשחק, יש לנו עוד הרבה דברים לשפר". על עתידו במועדון והעובדה שטרם זכה בחוזה לעונה הבאה אמר: "אני לא חושב על זה, מתרכז רק במשחק הקרוב". 


נטע לביא: "העייפות לא תהיה בעיה" (מאור אלקסלסי)

גם קפטן הקבוצה, נטע לביא אמר: "אנחנו לא מסתכלים על הטבלה. מצפה לנו משחק חשוב מול נס ציונה שניצחה את באר שבע ועשתה תיקו נגד מכבי תל אביב. העייפות לא תהיה בעיה, ננסה לעשות את העבודה כמו בכל משחק". 

על הקושי של הירוקים לשחק נגד קבוצות הגנתיות אמר: "זה לא תירוץ. אנחנו צריכים למצוא את הפיתרונות ונקווה לעשות את זה בשבת. הצוות מכין אותנו בצורה הכי טובה ואנחנו מקווים להיות קבוצה יותר טובה". 

על העובדה שהפך לשחק החשוב בהרכב אמר: "מחמיא לי שחושבים ככה, אבל כולנו חשובים באותה מידה ועובדים קשה בשביל הצלחת המועדון". 


טרנט סיינסבורי. יחזור להרכב על חשבון חבשי (דני מרון)

המאמן יקבל החלטה היום באימון המסכם לגבי ההרכב איתו יעלה, ויבחן בעיקר את העייפות של חלק מהשחקנים. מי שיחזור להרכב הוא הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי שיחזור למרכז ההגנה על חשבונו של איעד חבשי המוצהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי