הפועל חיפה הגישה להפועל חדרה הצעה משודרגת על לוסיו

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי האדומים מוכנים לשלם כ-100 אלף דולר בתמורה לחלוץ, שיסיים את חוזהו בקיץ ובקבוצה מהשרון שוקלים לשחררו. גם עדן בן בסט הוצע בתמורה

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע שהפועל חיפה הגישה הערב (חמישי) הצעה משודרגת על לוסיו, שעשוי לשחק בקרוב בשורות הקבוצה מהכרמל. בניגוד לפניות הקודמות שקיבלה הקבוצה מהשרון, הפעם מדובר בסכום גבוה משמעותית ולא מן הנמנע כי הברזילאי יחזק את החלק הקדמי של המאמן חיים סילבס והבעלים יואב כץ.

לאחרונה פנו קריית שמונה, הפועל חיפה והפועל ראשון לציון והציעו כ-30 אלף דולר עבור לוסיו שיסיים את חוזהו בקיץ, אולם חדרה דחתה זאת על סף ודרשה כ-100 אלף דולר. לפי גורם המעורה במשא ומתן, הפעם הקבוצה מהכרמל מוכנה לשלם את הסכום שדורשת חדרה ובשורות הקבוצה מהשרון שוקלים זאת וצפויים לקבל החלטה ביממה הקרובה.

במקביל, ראשי המועדון והמאמן שרון מימר ישוחחו בקרוב במטרה לבחון מספר שחקני התקפה שיכולים למלא את החלל שיותיר לוסיו. עוד נודע לספורט1 כי במהלך המגעים בין המועדונים הציעו אנשי הפועל חיפה את החלוץ עדן בן בסט בתמורה לברזילאי. בחדרה ציינו כי מעבר לסיכום אפשרי בין המועדונים, גם רצונו של השחקן יהווה שיקול משמעותי בהחלטה שתתקבל בקרוב.

במהלך הימים האחרונים תכננו ראשי חדרה להציעה ללוסיו לחתום על חוזה ארוך טווח, אולם ההצעה החדשה והמשודרגת שהוגשה על ידי הפועל חיפה עשויה לטרוף את הקלפים.


בדרך לכרמל? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי