בלם סקציה נס ציונה משוכנע: "מכבי חיפה לא תבקיע מולנו"

רומריק אטו, דריס וויטנס, עדן שרם
רומריק אטו, דריס וויטנס, עדן שרם | דני מרון

דריס וויטנס בטוח ביכולת קבוצתו להוציא תוצאה טובה מול הירוקים בשבת (17:15, ספורט3): "לא צריכים לפחד, השחקנים מאמינים שהכל אפשרי". סיטלקול מבוקש בלאומית

(גודל טקסט)
"יש לנו רק מה להרוויח במשחק מול מכבי חיפה", אמר שחקן בסקציה נס ציונה לקראת הקרב מול הירוקים מחר (שבת, 17:15, ספורט3), אך נדמה כי זו התחושה הכללית בקרב אנשי המועדון. "הכי נוח לבוא למשחק כשכולם חושבים שאתה הולך להפסיד", אמר שחקן בקבוצה וסיכם בביטחון: "אנחנו הולכים להפתיע אותם". 

במועדון מבינים את חשיבות המשחק הקרוב אחרי אחרי ההפסד 1:0 להפועל כפר סבא ביום ראשון, ובכל זאת מגיעים באווירה חיובית להתמודדות מול חניכיו של מרקו בלבול. בקבוצה ציינו כי הם מרוצים מהשיפור ביכולת בשבועות האחרונים ומרגישים כי יעלו בקרוב על המסלול הנכון. "עם חיזוק נכון אנחנו נישאר בליגה", אמרו.

המגן הימני בן סיטלקול, שנדחק לקצה הרוטציה של עמיר תורג'מן אחרי שהתחיל את העונה כשחקן הרכב, מבוקש בשלוש קבוצות מהליגה הלאומית (ביניהן הפועל פתח תקווה) ועשוי לעזוב בקרוב. אגב, משחקו האחרון של השחקן בן ה-27 היה מול אותה מכבי חיפה שהקבוצה תפגוש מחר, אז במסגרת גביע המדינה, כאשר הירוקים ניצחו 1:3 בהארכה.




ניקיטה רוקאביצה שומר על בן סיטלקול במפגש הקודם בין הקבוצות (מאור אלקסלסי) 

הבלם הבלגי דריס וויטנס דיבר לקראת ההתמודדות וסיפק הצהרה: "מכבי חיפה פייבוריטית, היא אחת משלוש הקבוצות הגדולות בישראל, אבל אנחנו יכולים להראות מה אנחנו שווים וגם לנצח. זה יהיה משחק מעניין. אפשרי לנצח, הראינו את זה במשחק האחרון שלנו מולם בגביע".

מה ייחשב להצלחה אחרי שני המשחקים הקרובים – מול חיפה ומול בית"ר ירושלים במחזור שלאחר מכן: "צריך להסתכל משחק אחרי משחק. אנחנו רוצים לנצח או לפחות להוציא נקודה מול חיפה. זה אפשרי מבחינתי, אנחנו יכולים לשחק טוב ולהראות את היכולת שלנו. בתחילת העונה לא היינו מאורגנים טוב כמו עכשיו, היו הרבה שחקנים חדשים. בתקופה האחרונה רואים שאנחנו נראים טוב יותר ויש יותר ביטחון, וגם השחקנים מרגישים את זה ומאמינים שהכל אפשרי. אנחנו לא צריכים לפחד ממכבי חיפה. אני יכול להגיד בביטחון שמכבי חיפה לא תבקיע"

בסקציה נס ציונה החליטו שלא לקחת סיכונים, ומלבד רז שטיין גם סביין לילאי ואיתי עוזרי לא ישותפו מחר. המאמן עמיר תורג'מן זימן למשחק 20 שחקנים ומחר יודיע לשניים מתוכם מי לא ייכלל בסגל. על פי ההרכב שתורגל באימון המסכם, אושר אבו צפוי לרדת לספסל וייתכן שההופעה מול כפ"ס הייתה האחרונה שלו במדי הקבוצה אחרי שכבר חתם במכבי פתח תקווה ויצטרף אליה לאחר המשחק מול סגנית האלופה, זאת בהתאם להסכם בין המועדונים. רומריק אטו יפתח כבלם אחרי ששיחק כמגן ימני במחזור האחרון ונועם כהן ישוב להרכב וימלא את העמדה הזו. בנוסף, המאמן מתלבט בין אלעד שחף לגיא בדש, כאשר אם האחרון יעלה ב-11 אז סאקו טורה יפתח בעמדה יותר אחורית.


הרכב משוער:
עומרי גלזר, נועם כהן, רומריק אטו, פרנסיסקו דוטארי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אופק ביטון, שי אליאס, אלעד שחף (גיא בדש), סאקו טורה, מוסא מאזו.


רז שטיין (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי