בחדרה חוששים מעזיבת לוסיו, מימר רוצה את זמיר בתמורה

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

בשרון מבינים: "ההצעה של הפועל חיפה ראויה וזו עסקה טובה, אך אסור שניפגע מקצועית". המאמן מעוניין בשחקן הכנף, אולם בכרמל לא מוכנים לשחררו. גורם לקראת מכבי ת"א: "אפשר להפתיע שוב"

(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה צפויים להיפגש בקרוב עם שרון מימר בכדי לקבל החלטה בנוגע לעתידו של לוסיו, עליו התקבלה הצעה משודרגת מהפועל חיפה. כפי שפורסם כאן באתר, האדומים מהכרמל הציעו כ-100 אלף דולר בתמורה לחלוץ וההחלטה תתקבל בקרוב לאחר שיחה בין הנהלת הקבוצה מהשרון למאמן, שצפויים לדון על מחליף אפשרי שייכנס לנעליו של הברזילאי.

לספורט1 נודע שמימר לא צפוי להתנגד לעזיבתו של לוסיו, אך זאת רק בהנחה שיגיע מחליף ראוי. לפי אנשי חדרה, המאמן מעוניין לקבל בתמורה לברזילאי את נס זמיר, אולם בהפועל חיפה לא מתכוונים לשחרר את מלך שערי הקבוצה. "קיבלנו הצעה כספית ראויה ומדובר בעסקה טובה עבורנו, אולם אנחנו חוששים מכך שהקבוצה תיפגע מבחינה מקצועית ואסור שזה יקרה", אמרו בחדרה.

במקביל, חדרה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית נגד מכבי תל אביב (שבת החל מ-19:35, ספורט3). "הצלחנו להפתיע אותם בסיבוב הראשון וזה אפשרי גם הפעם", הבהירו בקבוצה. מבחינה מקצועית, יהב גרופינקל ישוב להרכב על חשבון הקפטן מנשה זלקה שנפצע במהלך השבוע וייעדר עשרה ימים. מי ששב לאימונים אך עדיין לא כשיר הוא הקשר ג'ורג' פוצ'יבה.


עתידו שוב על הפרק. לוסיו (אריאל שלום)

לקראת המשחק אמר מימר: "אנחנו מגיעים מחר לאתגר הכי קשה בליגה מול הקבוצה הכי טובה, שגם נמצאת במקום הראשון וגם משחקת הכי טוב. כדי לצמצם פערים נצטרך לבוא מרוכזים, נחושים ואגרסיביים, למלא את ההוראות בצורה הכי מדויקת שאפשר ולעשות את הדברים כמעט בלי טעויות על מנת לצאת עם משהו מהמשחק הזה".

דיא לבאבידי הוסיף: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב, אחרי שני ניצחונות, והמשחק מחר הוא מבחן גדול עבורנו. על הנייר ברור שמכבי תל אביב טובה יותר ועמוקה יותר, אבל אם נבוא אגרסיביים, נחושים ונילחם מהרגע הראשון כמו שהפועל חדרה יודעת להילחם, אפשר לקחת נקודות. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ואני מאוד מקווה שהקהל שלנו יגיע מחר לנתניה בהמוניו כדי לדחוף אותנו במשחק החשוב הזה".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, ירין חסן, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, סולומון דניאל, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי