מאמן סלטיק אישר שסורו בדרך: "שחקן טוב, עבדנו קשה בשבילו"

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | מאור אלקסלסי

ניל לנון פרגן לרכש מבני יהודה ואמר: "יש סיכום, מקווים שזה ייסגר בימים הקרובים. הוא טכני, זריז ורעב". הקשר, שהמריא לסקוטלנד כדי להשלים את המעבר כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בכה מהתרגשות והודה לאברמוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

קשרה של בני יהודה, איסמעילה סורו, צפוי להמריא היום (שישי) לגלזגו שבסקוטלנד, לקראת בדיקות רפואיות וחתימה על חוזהו בסלטיק הסקוטית. כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, לאחר מספר ימים של מגעים, אישר הבעלים ברק אברמוב את העסקה וסורו יעבור לאלופה הסקוטית תמורת סכום של 2.5 מיליון יורו, כאשר על פי סעיף בחוזהו של השחקן, יתחלק הסכום בין בני יהודה לגומל, קבוצתו הבלארוסית הקודמת של הקשר, כך שלקופת הזהובים יכנס למעשה סכום של כ-1.25 מיליון יורו.

הקשר הצעיר בן ה-21, התרגש מאוד אמש בשעות אחר הצהריים, לאחר שהבין שאברמוב קיבל החלטה סופית לשחררו לסלטיק. סורו סיפר לחבריו כמה הוא נרגש מהמעבר למועדון גדול כמו סלטיק ואף הזיל דמעות והודה לאברמוב על שהסכים לשחררו אברמוב היה זה שניהל את המשא ומתן מול הסקוטים, אחרי שדודו דהאן, סוכנו של הקשר, הגיע לסיכום על חוזה ארוך טווח לארבע שנים.

בתחילה דרש אברמוב שלושה מיליון יורו ולא ממש הסכים להתגמש, לאחר שהסקוטים הציעו קצת פחות משני מיליון יורו, אולם לאחר מספר ימים ושיחות ואחרי שהסקוטים גילו רצינות רבה בכל הנוגע לקשר מחוף השנהב, הגיעו הצדדים לעמק השווה ובמהלך סוף השבוע אמורים הדברים להיחתם באופן רשמי.


סורו נפרד מהאוהדים. חסרות רק החתימות שיהפכו את העסקה לרשמית (אודי ציטיאט)

גם בתקשורת הסקוטית נפוצו אמש הידיעות לגבי הגעתו של סורו למדים הירוקים-לבנים ונכתב שהוא יהיה הרכש השני של המאמן ניל לנון, אחרי רכישתו של החלוץ הפולני, פטריק קלימאלה שהוחתם לא מכבר. כעת יצטרך מאמן בני יהודה אלישע לוי, למצוא שחקן ראוי למרכז המגרש, אחרי החלל שסורו משאיר עם עזיבתו. הזהובים מחפשים גם שני שחקני התקפה, וייתכן שכבר השבוע יגיעו מספר זרים למבחנים.

לנון התייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע של סלטיק נגד פרטיק ת'יסל מחר ואישר כי סורו בדרך לקבוצתו: "יש כבר סיכום. אנחנו רק מחכים שהניירת תהיה מוכנה ומקווים שהנושא ייסגר בימים הקרובים. סורו שחקן טוב. הוא חזק, טוב מאוד מבחינה טכנית, זריז ורעב. עבדנו קשה בשבילו ובשביל קלימאלה. טוב לצרף קצת פרצופים חדשים לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי