מגן ספרדי מועמד למכבי חיפה, חזיזה ייעדר מול נס ציונה

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | טוויטר

"ליו" קסטייאנו, שאיבד את מקומו בהרכב אוסאסונה, הוצע למספר קבוצות בישראל, ביניהן זו מהכרמל. צוות האימון מעוניין לצרף שוער ישראלי נוסף, סלליך יפתח נגד סקציה (שבת, 17:15 בספורט3) במקום הקשר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק מחר נגד סקציה נס ציונה (שבת, 17:15 בספורט3), כשהמטרה היא כמובן להמשיך את רצף הניצחונות ולחכות למעידה נוספת של מכבי תל אביב, כשערב המחזור ה-19 בליגת העל הפער ביניהן עומד על ארבע נקודות בלבד.

מי שככל הנראה לא יפתח בהרכב הוא דולב חזיזה, שסובל מרגישות במפשעה ומי שצפוי להחליפו הוא סינטיהו סלליך שיעלה בחלק הקדמי לצד יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה. מעבר לכך, המאמן מרקו בלבול צפוי לחזור להרכב הרגיל שלו לעומת הניצחון בעפולה על הפועל אום אל פאחם בגביע, כך שטרנט סיינסבורי יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של עאיד חבשי המוצהב וגם צ'רון שרי ישוב לחלק ההתקפי. ירדן שועה שכבש והעלה את חיפה לרבע הגמר, צפוי להמתין להזדמנות שלו על הספסל.

"מצפה לנו משחק לא פשוט, גם במשחק הליגה בסיבוב הראשון הם הקשו עלינו וגם בגביע כאשר המשחק נגרר להארכה", אמרו היום בחיפה על מי שרק העונה שבה לליגת העל לאחר כ-50 שנות היעדרות מהליגה הבכירה. המאמן מרקו בלבול הזהיר את שחקניו בעיקר ממצבים נייחים של נס ציונה ובין השאר ביקש לשמור על ריכוז כדי להימנע משער שיסבך את הקבוצה, כפי שקרה בגביע.

כחלק מהניסיון לחזק את הסגל בחלון ההעברות הנוכחי, מכבי חיפה ממשיכה לבחון אופציות של שחקנים זרים ואחד השמות שעלו הוא זה של מנואל קסטייאנו קסטרו, מגנה של אוסאסונה המכונה "ליו". הספרדי בן ה-30 איבד לאחרונה את מקומו בהרכב הקבוצה מפמפלונה ונציגים מנסים למצוא לו קבוצה במדינות אחרות, כשגם ישראל על הפרק. לספורט1 נודע כי השחקן הוצע למספר מועדונים בארץ וביניהם מכבי חיפה, ששוקלת את האפשרות לצרפו. הירוקים הדגישו שהמגן אכן מועמד, אך טרם התקבלה החלטה סופית להחתימו ולכן עדיין לא החל משא ומתן בין הצדדים.


"ליו" קסטייאנו. יגיע לכרמל? (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

במקביל, בכרמל מעוניינים לצרף שוער נוסף על חשבונו של גיא חיימוב שגמר את העונה. כידוע, חיימוב שנבדק בתחילת השבוע סובל מקרע בכתף ולא יוכל לחזור לשחק בקרוב, לכן הירוקים ישקלו את צירופו של שוער נוסף לצדם של ג'וש כהן וגיל אופק. הכוונה היא להביא שוער ישראלי שיוכל לשמש כגיבוי לכהן ומספר שמות כבר עלו על הפרק, ביניהם שוער בני סכנין מחמוד קנדיל, שהיה מועמד לחיפה גם בקיץ. עם זאת, בכרמל לא שוללים את האפשרות לצרף שוער צעיר כפי שעשו בעבר כאשר החתימו את עומרי גלזר. אגב, אין כוונה להחזיר את האחרון מעונת השאלה בסקציה נס ציונה.

הרכב משוער: גו'ש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, סינטיהו סלליך, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.


זקוק לגיבוי ואולי גם לתחרות. כהן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי