איביץ' יחזור לבצע רוטציה? אופואדו ומיכה בתמונת ההרכב

אבי ריקן, דור מיכה
אבי ריקן, דור מיכה | אריאל שלום

אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים עם אותם 11, מאמן מכבי ת"א שוקל לרענן את השורות ולהשיב להרכב את השניים שסופסלו בשבועות האחרונים. שחקן בקבוצה: "חדרה זה מוקש" (שבת, 19:35 בספורט3)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, ששמטה במחזור שעבר שתי נקודות יקרות אחרי שסיימה בתיקו מאופס עם בית"ר ירושלים, תצא מחר (שבת, 19:35 בספורט3) למשחק חוץ נגד הפועל חדרה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות. למעשה, הצהובים ישובו לראשונה העונה במסגרת הליגה לאצטדיון בנתניה, שהיה מגרשם הביתי בשלוש השנים האחרונות. בשני הביקורים האחרונים העונה זה הסתיים בהפסד, בליגה האירופית נגד סודובה ובגמר גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים.

"המשחק מול חדרה זה מוקש", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק, "זו קבוצה שנראית טוב במשחקים האחרונים ואין ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד", הוסיף השחקן. במכבי נזכרו כמובן השבוע איך בסיבוב הראשון, אז תחת הדרכתו של המאמן אורי גוטמן שכבר עזב, הצליחה חדרה לסחוט תיקו מאופס בבלומפילד והפעם רוצים בקבוצה לעבור בשלום את המשחק, ללא הסתבכות מיותרת.

המאמן ולאדן איביץ' שוקל לעשות שינויים בהרכב הפותח, אחרי שבארבעת משחקי הליגה האחרונים הוא פתח עם אותם 11 וגם ביצע חילופים שחזרו על עצמם. הפעם החלוץ צ'יקו אופואדו עשוי לפתוח במקום איתי שכטר, כאשר גם דור מיכה נמצא בתמונת ההרכב ואם יפתח זה יהיה ככל הנראה על חשבונו של אבי ריקן.


מיכה ושכטר. אחד ייצא מההרכב ואחד ייכנס? (אריאל שלום)

בתוך כך עוסקים במועדון גם בניסיונות לדלל מעט את הסגל, כאשר מספר שחקנים מועמדים לעזוב במהלך חלון ההעברות הנוכחי. הפועל חיפה כבר הביעה עניין בקשר רוסלן ברסקי וגם מתן חוזז מבוקש בלא מעט קבוצות, ביניהן בני יהודה, הפועל חיפה והפועל רעננה.

לעומת זאת, נכון לעכשיו טרם נקבעה פגישה עם אנשי הפועל רעננה בנוגע לאפשרות לצרף את החלוץ קייס גאנם, שבשלב זה סומן כרכש הישראלי הבולט. בשיחות לא רשמיות וכפי שכבר פורסם בספורט1, עלתה אופציית של טרייד שחקנים בנוסף לסכום כסף שיעבירו הצהובים לאשר אלון.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן (דור מיכה), יונתן כהן, עומר אצילי, צ'יקו אופואדו (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי