עשרות אנשי כדורגל הגיעו לחלוק כבוד לאבי כהן

אזכרה במלאת תשע שנים למותו של אבי כהן
אזכרה במלאת תשע שנים למותו של אבי כהן | עמית שלו

במלאת תשע שנים למותו, רבים הגיעו לטקס האזכרה לזכרו של שחקן העבר שנהרג בתאונת אופנוע. אלמנתו דורית כהן ספדה: "היית חסר לנו בחתונה של הבן הקטן, אנחנו מתגעגעים אליך"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עשרות שחקני עבר, מאמנים, אנשי כדורגל, בני משפחה וחברים, הגיעו הבוקר (חמישי) לבית העלמין ברמת השרון לטקס האזכרה, שנערך במלאת תשע שנים למותו של שחקן העבר אבי כהן ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע בגיל 54.

כהן, שגדל במכבי תל אביב, היה מגדולי השחקנים בישראל ורשם גם קריירה בינלאומית מזהירה, כששיחק במועדון הפאר ליברפול ובקבוצת גלאזגו ריינג'רס הסקוטית. לאחר פרישתו ממשחק פעיל, שימש כמאמן במשך מספר שנים ולאחר מכן כיהן כיושב ראש ארגון השחקנים ונחשב עד היום לאחד הסמלים הגדולים בתולדות מכבי.

לצד אלמנתו דורית ושלושת ילדיו תמיר, לי ודביר, נראו בין השאר, שחקני העבר אלי דריקס, מושיק שוויצר, אורי סלימן, בוני גינצבורג, אלון נתן, מנשה שמעונוב, מוטי איווניר, ויקי פרץ וסתיו אלימלך.

דורית כהן, אלמנתו של אבי, ספדה: "מרגש אותי לראות כל שנה את החברים מעולם הכדורגל שממשיכים להגיע ולכבד את זכרו. השנה  הגיעו גם הנכדים שלא זכו לראות את סבא שלהם וכל הזמן הם רוצים לדעת עליו כמה שיותר. חיתנו השנה את הבן הקטן והיה מדהים, אבל היית חסר לנו ואנחנו מתגעגעים אליך אבי".

(עמית שלו)

(עמית שלו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי