דריכות שיא בק"ש לקראת אשדוד, רטה צפוי לערוך בכורה

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

המגן שהצטרף מרמת השרון צפוי לפתוח בהרכב במשחק החוץ החשוב (שבת ב-15:00), ממנו ייעדרו מוחמד שכר הפצוע, אחמד עאבד שלא נמצא בכושר משחק והרכש דילן דה יונג. יואל אבוחצירה ישוב לסגל

(גודל טקסט)

דריכות שיא בקריית שמונה לקראת משחק התחתית החשוב מחר (שבת ב-15:00) בחוץ מול מועדון ספורט אשדוד. לאור ההפסד לחדרה והעובדה שהקבוצה הצפונית לא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, היא עלולה לסיים את המחזור ה-19 בליגת העל מתחת לקו האדום. "המשחק מחר עשויה להשפיע רבות על המשך מאבקי התחתית", הבהירו במועדון.

המאמן קובי רפואה קיים במהלך השבוע שיחות עם שחקניו במטרה להחדיר בהם ביטחון לקראת המשחק באשדוד, ממנו ייעדרו מוחמד שכר הפצוע והמגן דילן דה יונג שמחזיק באזרחות ישראלית, אך עדיין לא קיבל את האישור לכך מההתאחדות לכדורגל וטרם עבר בבקרה. מי שישוב לסגל הוא החלוץ יואל אבו חצירה, שככל הנראה ימתין על הספסל.

מעבר לדה יונג שכאמור הצטרף אתמול, שבוע עמוס עבר על קריית שמונה שהחתימה גם את אחמד עאבד מהפועל תל אביב והמגן עידן רטה מרמת השרון, כאשר יובל לוין עשה את הדרך ההפוכה והצטרף לשורות הקבוצה מהלאומית. בעוד עאבד לא נמצא בכושר משחק ולא ייכלל בסגל, רטה אמור לערוך בכורה בצד ימין של הגנת הקבוצה.

הרכב משוער: גד עמוס, עידן רטה, אורי דהאן, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, זיו מורגן, עדן קארצב, סמואל בראון, ג'ימס אדני, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי