הסתבכה בתחתית: קריית שמונה הפסידה 1:0 לאשדוד

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

ברדע נגח את שער הניצחון (32) אחרי קרן. המארחת תקפה את שערו של גד עמוס שהצטיין ומנע תבוסה. הניצחון הקפיץ את המארחת למקום התשיעי וקירב את המפסידה אל הקו האדום

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד המשיכה כהרגלה בשבועות האחרונים להחמיץ אין ספור מצבים, אבל היום (שבת) היא שמרה על שער נקי והשיגה ניצחון חשוב ומוצדק 0:1 בקרב התחתית מול עירוני קריית שמונה. אשדוד נקמה בקבוצתו של קובי רפואה על ההפסד בסיבוב הראשון (2:0) שהיה גם הפסד הבכורה שלה העונה. 

המנצחת פתחה פער של ארבע נקודות מהמפסידה, עלתה למקום התשיעי ווקירבה את יריבתה לקו האדום. את השער המכריע כבש ניר ברדע בנגיחה בדקה ה-32, אחרי כדור קרן. אגב, זה היה שערו השני העונה של הבלם האשדודי.

הצוות המקצועי של אשדוד ביצע ארבעה שינויים בהרכב: ברדע חזר למרכז ההגנה אחרי השעיה בשל כרטיסים צהובים, לאונרד אוואסו שב לקישור וגם יעקב בריהון ויאקוב סילבסטר זכו למקום ב-11. מנגד, השוער גד עמוס הציל את קריית שמונה בכמה מצבים קורצים כשקלט והדף את הבעיטות של אזולאי, אספה, בריהון ויחזקאל.


אזולאי חוגג בסיום. שלוש נקודות יקרות (לירון מולדובן)

קריית שמונה ניסתה להגיב לאחר השער שספגה וגם במהלך המחצית השנייה, עם כניסתו של מאליק פוסטר, אך טעויות של איסמעיל ריאן ויום חלש של ג'יימס ויואל אבוחצירה, מנעו זאת ממנה. 


אנדי הרצוג ביציע באשדוד (לירון מולדובן)

הרכבים
מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, יצחק אספה, דודי תירם, ניר ברדע, נאור עבודי, לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, יעקוב בריהון (סמואל אלאבי, 64), דין דוד (חמודי כנעאן, 85), יאקוב סילבסטר (שגיב יחזקאל, 76).

קריית שמונה: גד עמוס, עידן רטה (אורי צעדון, 58), אורי דהאן, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס (מאליק פוסטר, 46), אמיר בן שמעון, עומר לקאו, סמואל בראון, ג'ימס אדני, איסמעיל ריאן, יואל אבוחצירה.


שחקני אשדוד מול שער ק"ש (לירון מולדובן)


אספה מול אבוחצירה. קרב תחתית (לירון מולדובן)

מהלך המשחק
חצי דקה מהפתיחה, התקפה מתפרצת של אשדוד בסיומה מסר יעקב בריהון לדין דוד שבעט ברגל שמאל, גד עמוס הדף טוב לקרן. בדקה השמינית עוד מתפרצת של אשדוד בסיומה בעט בריהון, עמוס שוב היה במקום. בדקה ה-15, בריהון הכניס כדור נהדר אל דין דוד שבעט, עמוס הדף אל אזולאי שבעט גם הוא, עמוס הדף לקרן. בדקה ה-20 בעט דין דוד מ-22 מטרים, אך לא מדויק והכדור יצא החוצה. דקה 28, עוד התקפה של אשדוד בסיומה בעט בריהון לשער, גד עמוס הדף.


ריאן נאבק עם אוואסו (לירון מולדובן)

בדקה ה-32, 0:1 לאשדוד. בריהון בעט מחוץ לרחבה לשער, עמוס הדף לקרן, הכדור הוגבה לרחבה וברדע התמקם טוב ונגח פנימה. בדקה ה-35, הזדמנות נהדרת לאשדוד, בריהון בעט מ-10 מטרים גבוה מעל השער.


החגיגות של אשדוד אחרי שער היתרון (לירון מולדובן)

בדקה ה-45 בעט ריאן מ-16 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה ויצא החוצה. בדקה ה-59, אבוחצירה השתחרר יפה מהשמירה עליו ובעט חזק מ-16 מטרים, מעט מעל השער. דקה 65, אלאבי שרק נכנס כמחליף בעט לשער, ההגנה האורחת הדפה. חלפה עוד דקה, אספה בעט לרוחב השער, סילבסטר הגיע אך החטיא אותו. 


ברדע מגיע ראשון לכדור, לקאו עוקב (לירון מולדובן)


אספה מול עמוס. משחק טוב לשוער (לירון מולדובן)

בדקה ה-75, ריאן חטף כדור, התקדם ובעט, אך הכדור חלף ליד הקורה והחוצה. בדקה ה-78, פעולה טובה של המחליף שגיב יחזקאל, בסיומה בעט ברגל שמאל מזווית לשער, אך החטיא את המסגרת. דקה 82, אזולאי נכנס לרחבת האורחים ובעט, עמוס הדף. בדקה ה-85, יחזקאל נכנס שוב לרחבה ובעט מחמישה מטרים החוצה. דקה 88, יחזקאל הפעלתן בעט חזק מ-16 מטרים, עמוס הדף טוב לקרן. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי