בלבול: "היו חסרות אנרגיות במחצית הראשונה". וגם: האם המגן הספרדי יצטרף?

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה לא יצא מגדרו אחרי ה-0:4 על נס ציונה: "התקשינו, יכולנו להיראות טוב יותר". עמיר תורג'מן: "קבוצות התחתית האחרות לא יותר טובות מאיתנו, להפך". הקשר מרטין האסק מועמד להצטרף מספרטה פראג

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) את הניצחון הגבוה ביותר שלה העונה, כאשר הביסה 0:4 את סקציה נס ציונה באצטדיון סמי עופר בזכות שערים של טרנט סיינסברי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה ועופרי ארד.

המאמן המנצח, מרקו בלבול, אמר בסיום: "זה לא היה משחק קל. התקשינו, נס ציונה שיחקה כדורגל מאוד נסוג עם כל שחקני השדה מאחורי הכדור. היה קשה למצוא שטחים, אני שמח שבחצי השני ידענו לנצל את המצבים. עם זאת, אני חושב שיכולנו לשחק היום טוב יותר. אני שמח שאנחנו ממשיכים לכבוש ולייצר מצבים. אני שמח שגם הבלמים וגם החלוצים כבשו היום. היו חסרות לי אנרגיות במחצית הראשונה. לא פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע. עשינו ניצחון טוב מול קבוצה שניצחה את הפועל באר שבע והוציאה תיקו מול מכבי תל אביב. שועה? כל מי שיוכיח את עצמו ישחק, ההחלטות שלי נטו מקצועיות".

 
 
מועמדותו של המגן הספרדי ליו: "יש לנו סגל קצר, פציעות של שחקנים כמו רז מאיר ורמי גרשון ואנחנו צריכים להתחזק. לא נביא בכוח שחקנים, ינואר הוא חודש קשה. אם יהיה מה להודיע – נודיע".

מכבי חיפה נמצאת עדיין בעיצומם של החיפושים אחר קשר אחורי במקומו של ג'אנדו פוקס, כאשר לספורט1 נודע כי מרטין האסק מספרטה פראג הוא אחד השמות שעלה אצל הירוקים. האבק שותף העונה ב-16 משחקים במדי הקבוצה הצ'כית, בהם כבש חמישה שערים ובישל ארבעה נוספים.


נטע לביא חוגג עם רוקאביצה (מאור אלקסלסי)

מהצד המאוכזב, עמיר תורג'מן, מאמנה של נס ציונה, שיתף: "הכרטיס האדום שיבש לנו את כל התכניות. הצלחנו להחזיק בחצי הראשון, אבל בחצי השני שיחקנו קטסטרופה. הגול השלישי והרביעי מבאסים אותי, כי הצלחנו לעמוד מול חיפה עד אותה נקודה. מאכזב מאוד, אבל ממשיכים קדימה".

 
 
האדום של שי אליאס: "זו טעות חמורה של אליאס. מראש הסיכויים שלנו לא היו גבוהים. עם זאת, ידענו שאנחנו יכולים לבוא ולהסתכל למכבי חיפה בעיניים. המשחק השתנה אחרי האדום. יש קבוצות שמצליחות גם בעשרה שחקנים לשמור על 0:0, אבל בחצי השני לא הגענו מספיק טוב למשחק. התוצאה מאכזבת מאוד, זה מעצבן, יכולנו לעשות יותר. יש משחקים כאלה, צריך להתקדם קדימה. אנחנו צריכים לקחת את הנקודות מול קבוצות בלבל שלנו, למרות שחשבנו שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר כאן היום".
 
 
האם הוא חושב שהקבוצה תישאר בליגה: "אנחנו עושים עבודה טובה ומנצחים משחקים. היום זה לא קרה, אבל זה כבר שייך להיסטוריה. נצטרך לשמור על עצמנו מאוחדים וחזקים גם בימים לא קלים כמו היום. בסופו של דבר אני יודע שאם נתחזק במקומות הנכונים ונהיה כולנו חזקים ביחד – נישאר בליגה. הקבוצות האחרות לא יותר טובות מאיתנו, להפך, אני חושב שאנחנו יותר טובים מכמה קבוצות".


עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי