בחדרה זעמו: "מכבי ת"א לא צריכה עזרה מהשופטים"

ירין חסן, מוחמד אבו פאני
ירין חסן, מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

תחושות אכזבה גדולות בקבוצה של שרון מימר אחרי ההפסד 3:0 לצהובים. "חבל שצוות השיפוט היה קרוב להכריע המשחק בעצמו". גולדנברג: "נפסל לנו שער חוקי". הסגל יתחזק רק אחרי נתניה, לוסיו ישיב בקרוב על עתידו

(גודל טקסט)

התחושות בהפועל חדרה קשות מאוד לאחר ההפסד אמש (שבת) למכבי תל אביב. המשחק אמנם נגמר ב-3:0 חד צדדי לצהובים, אך בקבוצה מהשרון מרגישים תחושת פספס, זאת לאחר שהקבוצה הציגה יכולת נהדרת במהלך המחצית השנייה במשחק וכלל לא נפלה מיריבתה, כשגם שער לטובת חדרה נפסל בטענת נבדל.

"מכבי ת"א לא צריכה עזרה מהשופטים מול אף קבוצה בליגה. חבל שצוות השיפוט היה קרוב להכריע המשחק בעצמו" זעמו במועדון. מעבר לכך, גורמים בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה ואמרו: "עבדנו בצורה נכונה בכל המשחק והיינו קרובים מאוד לשוויון. מגיע לשרון מימר ולצוות קרדיט גדול על ההכנה".

מי שזכו למחמאות באופן פרטני היא המגן דיא לבאבידי והבלם חגי גולדנברג. "במחצית הראשונה עוד נתנו כבוד למכבי ת"א" סיפר גולדנברג אחרי המשחק והוסיף: "אבל במחצית השנייה כבר היינו הרבה יותר טובים ופסלו לנו גם שער חוקי".


תהליך בדיקת השער של רועי זיקרי אמש. "פסלו לנו גם שער חוקי" (אודי ציטיאט)

"התכוננו היטב למשחק הזה ונמשיך לעבוד קשה. בהרבה מאוד דקות שיחקנו שווים בין שווים מול מכבי תל אביב. המטרה שלנו היא להישאר בליגה. ברגע שזה יגיע ונבטיח את ההישארות שלנו באופן סופי גם נחשוב על דברים נוספים" סיכם.

בינתיים, בהפועל חדרה בוחנים מספר אופציות לחיזוק בחלון ההעברות הנוכחי, אך כרגע נראה כי לא יבוצעו שינויים בסגל הקבוצה עד המשחק בשבוע נגד מכבי נתניה. ריקי מיטרבסקי, אקס הפועל חיפה, הוצע לחדרה אבל כרגע נראה שהמאמן שרון מימר מעדיף להמתין עם חיזוק סגלו עד המחזור הבא.

סוגיה נוספת שאמורה להיפתר בקרוב היא שאלת המשך דרכו של לוסיו בקבוצה. כפי שפרסמנו, המועדון קיבל הצעה משופרת מהפועל חיפה עבור החלוץ הברזילאי, אך חדרה בעצמה הגישה לשחקן הצעה משודרגת לעונה הבאה מטעמה, זאת במטרה להשאירו ולוסיו הבטיח כי יחזיר תשובה בתחילת השבוע.


לוסיו. בדרך להפועל חיפה? (אריאל שלום)

בחדרה סבורים כי אם לוסיו יסכים להצעה שקיבל מהם הוא יישאר לפחות עד תום העונה הנוכחית. אם הוא לא יסכים, הקבוצה של מימר תסכים להצעתה של הפועל חיפה והשחקן יעבור לאדומים-שחורים מהכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי