באשדוד מרוצים: "המטרה היא הפלייאוף העליון". הרצוג צפה באזולאי

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

שביעות רצון גדולה לאחר ה-0:1 על קריית שמונה: "נעשה מאמץ כדי להיות בחלק העליון של הטבלה". אלי לוי: "מקווה שרוני אוואט יחזור כבר למכבי ת"א בשבת". מאמן הנבחרת ועוזרו אלון חזן יזמנו את הקשר לסקוטלנד?

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לאחר שהפסידה להפועל חיפה, מ.ס. אשדוד חזרה אמש (שבת) לנצח בליגת העל, עם 0:1 יקר בבית נגד קריית שמונה. הניצחון החשוב עודד את שחקני הקבוצה הדרומית והצוות המקצועי לכוון לעבר הפלייאוף העליון, זאת לאחר שהם נמצאים ממנו במרחק של שלוש נקודות בלבד.

"אשדוד ראויה להיות בפלייאוף העליון ומעכשיו ייעשה מאמץ גדול להגיע לשם" סיפר גורם במועדון והוסיף: "אנחנו לא נופלים כרגע מאף קבוצה שנמצאת מעל המקום השישי או צמודים אליו, למעט שתי מוליכות הליגה".

את המשחק ניהל אתמול אלי לוי, כשהמאמן הראשי רוני אוואט ישב ביציע. היום הוא כבר יחזור למלא את תפקידו, כשלצידו יהיו משה אוחיון ולוי, שהשיג ניצחון שני מתוך שלושה משחקים שניהל כשהוא על הקווים.


שחקני אשדוד חוגגים עם אלי לוי. "לא נופלים כרגע מאף קבוצה שנמצאת מעל המקום השישי" (לירון מולדובן)

אירוע גדול מאוד בלט במשחק בקשר למאמן הזמני, כאשר כובש שער הניצחון ניר ברדע רץ לעבר לוי וחיבק אותו בחום, כאשר שחקנים נוספים ויצרו דבוקה גדולה סביב המאמן הזמני, עניין שחזר על עצמו גם לאחר שריקת הסיום. "הקבוצה היא של רוני אוואט שחוזר ואני מקווה שהוא יהיה על הקווים בשבת נגד מכבי תל אביב בלומפילד" סיפר אלי לוי בסיום.

על הניצחון הוסיף: "השחקנים הפנימו והיו מאוד מחויבים למשחק. לפעמים 0:1 שהושג בצורה קשה כזו שווה כמו 0:3 גדול" סיכם. הבלם דודי תירם זכה גם הוא למחמאות גדולות בעקבות היכולת שהציג נגד ק"ש ומסתמן כי בשבוע הבא תשחק אשדוד נגד האלופה מכבי ת"א בשיטת שלושת הבלמים, כשטימותי אוואני צפוי לחזור ל-11 לאחר שסיים לרצות הרחקה על צבירת כרטיסים צהובים.

בנוסף, שני הקשרים שלומי אזולאי ורועי גורדנה שיחקו אתמול היטב והוכיחו כי הם אכן יכולים לשחק יחד בהרכב הפותח. ביציע הכבוד באצטדיון הי"א היו אתמול המאמן הלאומי אנדי הרצוג ועוזרו אלון חזן, זאת במטרה לבצע מעקב ראשוני אחרי אזולאי לקראת הזימונים בחודש מרץ הקרוב למשחק נגד סקוטלנד בפלייאוף יורו 2020.


הרצוג בתא הכבוד באשדוד (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי